گوشی دزدی کسب و کار من است!
روایت دزدان و مالخران از قیمت گوشی‌های سرقتی

گوشی دزدی کسب و کار من است!

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري يکي از اعضاي باند سرقت منزل خبر داد و گفت: اين سارق به اتفاق همدست متواريش به شيوه تخريب درب ورودي اقدام به سرقت اموال به ارزش تقريبي 20 ميليارد ريال کردند.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۵۸

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار عليرضا لطفی در تشريح خبر گفت:در اواخر بهمن ماه سال گذشته يک فقره پرونده با موضوع سرقت منزل در خيابان آفتاب از کلانتري 139 مرزداران به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ دریافت شد.

وی افزود: شاکي با حضور در اداره هفدهم اظهار داشت: من به اتفاق خانواده ام براي خريد از منزلمان که در طبقه اول يک ساختمان چهارطبقه هست خارج و حدود ساعت 9 شب به منزل بازگشتيم و با صحنه تخريب درب ورودي و بهم ريختگي داخل منزل روبرو و متوجه شديم که طلاجات، وجه نقد، دو ريموت کنترل خودرو گرانقيمت جمعاً به ارزش پانصد ميليون تومان توسط سارق يا سارقان به سرقت رفته است که بلافاصله با پليس 110 تماس گرفتيم.

اين مقام ارشد انتظامي پليس پايتخت در ادامه گفت: کارآگاهان با شنيدن اظهارات مالباخته راهي محل وقوع جرم شدند و در بررسي اوليه مشخص شد سارق يا سارقان با تخريب درب ورودي وارد آپارتمان شده و در ادامه تحقيقات با بازبيني تصاوير دوربين مداربسته موجود در محل سرقت چهره دو سارق جوان با اندام ورزيده به دست آمد که پس از سرقت با يک دستگاه خودروي 206 متواري شدند.

لطفي بيان کرد: کارآگاهان به دنبال شناسايي و دستگيري سارقان با بهره گيري از روشهاي علمي کشف جرم موفق شدند يکي از سارقان را به نام «بابک 30 ساله» که داراي سه فقره سابقه مالخری و سرقت منزل در سال هاي اخير بوده را شناسايي نمايند.

وی افزود: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه 34 تهران دستور دستگيري سارق و همدستش صادر شد که طي اقدامات پليسي مخفيگاه وي در محدوده نظام آباد شناسايي که در مورخه بيست و چهارم فروردين ماه در يک عمليات پليسي بابک دستگير و در بازرسي صورت گرفته از محل اموال شامل : ادوات و ابزارآلات جرم، 2 دستگاه تلفن همراه ، دستگاه عيار سنج طلا، 9 ميليون تومان وجه نقد که به صورت ماهرانه در سقف کاذب سرويس بهداشتي جاساز شده بود را کشف و به اداره هفدهم منتقل شد.

سردار لطفي افزود : سارق در تحقيقات مقدماتي منکر هرگونه سرقتي شد ولي پس از يک هفته مقاومت نهايتاً با دلايل و مدارک پليسي لب به اعتراف گشود و ضمن قبولي سرقت به اتفاق همدستش بنام فرزاد 33 ساله به 6 فقره سرقت منزل در محدوده هاي شمالي شهر به شيوه تخريب درب به ارزش دو ميليارد تومان معترف شد.

وی افزود: سارق در ادامه اعترفاتش گفت: من به اتفاق همدستم با پرسه زني در ساعت آغازين شب در محدوده هاي شمالي شهر و با انتخاب سوژه هاي که خالي از سکنه بود در يک فرصت مناسب وارد و با تخريب درب ورودي اپارتمان اقدام به سرقت اموال با ارزش مي کرديم و بلافاصله مي گريختيم و اموال مسروقه را به مالخري در يکي از شهرهاي مرکزي کشور مي فروخيتم و پول حاصله را صرف خوشگذراني مي کرديم.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: کارآگاهان دستگيري همدست وي را در دستورکار خود قرار دادند که پس از تحقيقات پليسي مشخص شد فرزاد به يکي از شهرهاي غربي کشور فرار کرده است که با هماهنگي قضايي وي تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

سردار عليرضا لطفي در پايان گفت: با توجه به اقدامات بي وقفه همکارانم در معاونت مبارزه با جرايم سرقت هاي خاص پليس آگاهي، يکي از اعضاي اين باند سرقت دستگير و به جرم خود معترف شد و اقدامات پليسي در راستاي دستگيري همدست متواري وي و خريدار اموال مسروقه و کشف ساير جرايم احتمالي ديگر همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها