انیمیشن «ملکوت» ساخته فرنوش عابدی به ۲ جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۳۸

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، انیمیشن «ملکوت» ساخته فرنوش عابدی به جشنواره «هامبولت» و «نیوپورت بیچ» در آمریکا راه پیدا کرد.

«هامبولت» قدیمی‌ترین فستیوال فیلم مدیریت‌شده توسط دانشجویان است. این فستیوال که در شهرستان هامبولت واقع در کالیفرنیا برگزار می‌شود به مدت ۵۳ سال فیلم‌های مستقل و کوتاه را به نمایش گذاشته است. این فستیوال در بهار سال ۱۹۶۷ توسط گروهی از دانشجویان عاشق فیلم دانشگاه ایالتی هامبولت پایه‌گذاری شد و طی سال‌ها گسترش یافته تا شامل چهار روز نمایش عمومی، ورکشاپ و پرزنتیشن‌هایی از داوران مهمان از صنعت فیلم بشود. این جشنواره می‌گوید «هنر فیلم را نه تنها به عنوان ابزاری برای سرگرمی، بلکه به عنوان وسیله‌ای برای ابراز احساسات و انگیزه‌ای برای ایجاد دیالوگ درباره مسایل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ترفیع می‌کند».

جشنواره فیلم «نیوپورت بیچ» نیز بزرگ‌ترین رخداد سرگرمی اورنج کانتی واقع در کالیفرنیای جنوبی است. در حال حاضر تاریخ برگزاری بیست‌ویکمین دوره این جشنواره برای ششم تا سیزدهم آگوست تعیین شده است. این جشنواره که علاوه بر صنعت سینما یک رخداد سرگرمی و سبک زندگی هم هست، سالانه حدود ۵۸ هزار هوادار فیلم و غذا را به خود جذب می‌کند و نمایش بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی، ۳۰ فیلم کوتاه و ده‌ها مهمانی عمومی با بیش از ۶۵ شریک غذایی را سازمان‌دهی می‌کند. در جشنواره سال ۲۰۱۹ فیلم‌هایی از ۵۶ کشور در سراسر دنیا به نمایش درآمد و برنامه‌هایی شامل «اسپورت اکشن»، «غذایی»، «خانوادگی»، «محیط زیستی» و «موسیقی» با نمایش فیلم‌های مرتبط از کارگردان‌های مختلف برگزار شد.

«ملکوت» داستان پیانیستی است که دستان خود را در ازای جان همسرش به مرگ می دهد و ... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها