چه کسی بر تخت ریاست فدراسیون فوتبال می نشیند؟

بازی صندلی

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به زودی برگزار می شود و این فدراسیون رئیس جدید خود را خواهد شناخت.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به زودی برگزار می شود و این فدراسیون رئیس جدید خود را خواهد شناخت.
کد خبر: ۱۲۶۱۰۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ، گزینه های غیرقابل پیش بینی برای کاندیدا شدن ریاست فدراسیون تنوع گوناگونی را رقم زده است اما بر خلاف این تنوع برخی از کارشناسان باور دارند که این تنوع قرار نیست نتیجه ای غیرقابل پیش بینی رقم بزند. در واقع برخی از کاندیداها به صورت «فرمالیته» وارد کارزار شده اند و هدف از حضور آنها در این انتخابات اصولا چیز دیگری است.

تا این لحظه 9 نفر کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده اند.

1-محمدحسین قریب

او قبلا مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت و اکنون نیز گفته می شود شانس بالایی برای ریاست فدراسیون دارد. قریب به هر حال به دور نهایی انتخابات خواهد رسید. برخی از هیات های فوتبال استان ها از حضور او در انتخابات حمایت خواهند کرد.

2-حبیب کاشانی

مدیرعامل اسبق پرسپولیس هم پا به میدان رقابت با رئیس شدن گذاشت. او نیز حضور قدرتمندی در انتخابات خواهد شد. جسته و گریخته شنیدیم برخی از «دانه درشت ها» از ریاست او دفاع خواهند کرد.

3-عباس صوفی

رئیس هیئت فوتبال استان همدان است. او شانس بسیار کمی جهت احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال دارد چرا که حمایت های کمی را پشت سر خود می بیند و بعید است بتواند مقابل قدرت دیگر کاندیداها بایستد.

4-هدایت الله ممبینی

او هم اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. سرپرست کمیته داوران را نیز بر عهده دارد. در رابطه با این کاندیدا هم خوب میدانیم که کمترین شانسی ندارد و صرفا «ثبت نام» کرده است.

5-حیدر بهاروند

در حالی که او هنوز رئیس سازمان لیگ است و به صورت توامان سرپرستی فدراسیون را هم بر عهده دارد کاندیدای ریاست فدراسیون هم شده است. واضح به نظر می رسد که بهاروند رای قابل توجهی در بین هیات های فوتبالی دارد و این شانس او را زیاد می کند.

6- امیر مسعود هراتیان

رییس سابق هیات فوتبال اصفهان است. هراتیان همانند عباس صوفی شانس نزدیک به صفر جهت پیروزی بر رقبای قدرتمندی همچون قریب، کاشانی و بهاروند دارد.

7-رضا جلالی

او پیش ازاین سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را دارد البته به عنوان مدیر فرهنگی فدراسیون که در زمان ریاست دادگان بود. این استاد دانشگاه ریاست مجمع ایثارگران شهرداری تهران را نیز داراست. جلالی هم جز کاندیداهایی به شمار می رود که شانس در حد صفر برای پیروزی در انتخابات پیش رو دارد.

8- مهدی محمدنبی

عضو کنونی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال است و گزینه وزارت ورزش هم به شمار می رود بنابراین از کاندیداهایی است که حمایت پشت سر او قرار دارد. او حمایت برخی از هیات های فوتبال را هم دارد.

9- محمدرضا کلائی

او شهردار مشهد است و ثبت نام کردن او برای ریاست فدراسیون فوتبال خیلی جلب توجه کرد. تقریبا محال است که شهردار مشهد پست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست بیاورد، محال و غیرممکن.

بر اساس گفته ابراهیم شکوری دبیر فدراسیون فوتبال 50 نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند که البته پنج گزینه در پایان به دور نهایی می رسند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز 25 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها