به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا انوشیروان محسنی بندپی طی توئیتی اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در ادارات، سامانه حضور و غیاب با ثبت اثر انگشت در تمامی دستگاه های اجرایی استان تهران تا 15 اسفندماه به حالت تعلیق در آمد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته