
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه توییتر خود نوشت: خوشبختانه پس از انتظار چند روزه تعدادی از دانسجویان عزیزمان با همراهی تیم پزشکی و متخصصان اورژانس صبح امروز از شهر ووهان چین به کشور بازگشتند و همگی تحت مراقبت هستند.
البته حالشان خوب است و خوبتر هم خواهد شد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته