با این راهنما، تشک مناسب با سایز خود را به‌آسانی پیدا کنید

خرید تشک، کاری بسیار دشوار است؛ علاوه بر پرداخت هزینه‌های هنگفت، هنگام خرید باید بتوانید تشک‌های مختلف که فقط چند اینچ با یکدیگر تفاوت دارند را هم از یکدیگر متمایز کنید.
کد خبر: ۱۲۴۵۷۷۵
با این راهنما، تشک مناسب با سایز خود را به‌آسانی پیدا کنید

اگر این پرسش در ذهن شماست که کدام تشک را باید خریداری کنید یا تشک سایز کوئین چقدر بزرگتر از یک تشک معمولی یا کینگ است، احتمالا تصویر زیر برای شما جذاب خواهد بود:

این تصویر، ابعاد تشک‌های مختلف را نشان داده و به صورت حدودی مشخص می‌کند که چند نفر (همراه یا بدون فرزند خود) می‌توانند روی تشک‌ها بخوابند. با تکیه بر این عکس، در ادامه می‌خواهیم چند حقیقت جالب در مورد سایزهای مختلف تشک‌ها را بیان کنیم:

  • تشک سایز فول (Full) ظاهرا هم‌اندازه تشک دونفره (double) است.
  • تشک سایز کینگ (King) دو برابر عرض تشک توئین (Twin) است.
  • تشک سایز کالیفرنیا کینگ (California King) کوچکتر از تخت کینگ (king bed) است.
  • تشک سایز آلاسکا کینگ (Alaska King) بسیار بزرگ است و چهار نفر به راحتی می‌توانند روی آن بخوانند.

اما این اطلاعات چگونه می‌توانند به شما کمک کنند؟ در پاسخ می‌گوییم شما باید ابعاد اتاق خواب خود را بر حسب فوت مربع اندازه‌گیری کرده و آن را با ابعاد تشک‌هایی که در تصویر ذکر شده است، مقایسه کنید. Tuck، وب‌سایتی که محصولات خواب را به صورت آنلاین بررسی می‌کند، در وب‌سایت خود اطلاعات کاملی را در مورد ابعاد فوت مربع هر تشک ارائه کرده است. این وب‌سایت همچنین توصیه می‌کند که هنگام خرید به حالت خواب (افرادی که جمع‌وجور نمی‌خوابند به تشکی بزرگتر نیاز خواهند داشت) و بودجه خود نیز توجه داشته باشید.

البته، به این موضوع هم توجه داشته باشید که برخی ابعاد راحت‌تر و بزرگتر را به سختی می‌توان در هر فروشگاهی پیدا کرد. با این حال، آگاهی از ابعاد اتاق خواب و تشک‌های مختلف می‌تواند خرید تشک را تا حد زیادی آسان کند.

معرفی بهترین تشک های بازار ایران :

  • تشک هورداپدیک
  • تشک دکتر ویستر
  • تشک کرون ویستر
  • تشک دکتر ویستر ارتوپدیک
  • تشک ویس پاکت
  • تشک ویسکو ویستر
  • تشک ویستا
  • تشک ناژین
  • تشک مارینا
  • تشک جیوا

برای مشاهده تصاویر و ویژگی های بهترین تشک ها کلیک کنید

شرکت کارخانجات تولیدی و صنعتی ویستر یکی از زیر مجموعه های گروه سرمایه گذاری تات می باشد که در بخش های مختلف صنعتی، بازرگانی و تولیدی به موفقیت های چشم گیری دست یافته است.

این شرکت در تیرماه ١٣٨٥ در شهر صنعتی البرز قزوین به مساحت تقریبی ٢٠٠٠٠ مترمربع و با ظرفیت تولید بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در یک شیفت کاری تاسیس گردیده است. طراحی کارخانه به صورت تمام اتوماسیون می باشد و سعی شده است با خرید تجهیزات و ماشین آلات مدرن از کشورهای مطرح در این صنعت در تولید محصولات با کیفیت پیشگام باشد.

این شرکت به عنوان مدرنترین کارخانه تولیدی تشک در کشور با بهره گیری از توانمندیهای داخلی و نیروهای متخصص، مجرب و کار آزموده و با بکارگیری تجارب مهندسین آلمانی و با ایجاد اشتغال برای ١٥٠ نفر به صورت مستقیم و ٥٠٠ نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت است. ساختمان این شرکت از سوی اداره کل صنایع استان قزوین حائز رتبه اول از نظر زیبایی معماری شناخته شده است.

از اهداف اساسی این شرکت ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان گرامی می باشد که موفقیت در اخذ نشان استاندارد ملی ایران از سوی سازمان ملی استاندارد ایران گواهی بر رویه پیش رو گرفته توسط این مجموعه است. شرکت ویستر با توان تولیدی بالای خود، انقلابی در صنعت تولید تشک در ایران محسوب می شود. استفاده از جدیدترین و باکیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی غیر قابل توصیفی را بر بالین شما می آورد.

برای مشاهده مدل های مختلف تشک، محافظ تشک، بالش و کوسن، لحاف، سرویس ملحفه، باکس (تختخواب) ، بالاسری (تاج) برند ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها