جدیدترین و مقرون به صرفه ترین خدمات کار در ارتفاع کدام است؟

با گذشت سالها، تغییرات آب و هوایی و محیطی بر نمای ساختمان ها تاثیرگذار است که می تواند اثرات مخربی در یکپارچگی ساختار نما داشته باشد که نهایت با کاهش ایمنی، طول عمر و زیبایی نما همراه است.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۰۲
جدیدترین و مقرون به صرفه ترین خدمات کار در ارتفاع کدام است؟

در سالهای اخیر برای تعمیر و نگهداری نمای انواع ساختمان استفاده از پیچ و رولپلاک نما توسط راپل کاران رواج بسیاری پیدا کرده است.

این روش نوآورانه این امکان را به خدمات دهندگان داد تا به شیوه ای امن و مقرون به صرفه نصب و تعمیر نمای ساختمان را انجام دهند.

پیچ و رولپلاک نما به شیوه راپل به این صورت است که راپل کار با استفاده از طناب های محکم و گره و بدون داربست اقدام به پیچ و رولپلاک نما درارتفاع می کند.

استفاده از روش راپل به سرعت محبوب شد و هم اکنون خدماتی مانند نصب بنر در ارتفاع شست و شوی نمای شیشه ای، رنگ آمیزی و نورپردازی نمای ساختمان، آب بندی، سیمانکاری و ... نیز به روش راپل انجام می شود.

مزایای روش کار در ارتفاع به روش راپل

از مزایایی که این روش برای مشتریان خدمات کار در ارتفاع دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در درجه اول ایمنی بالای راپل کار در هنگام کار در ارتفاع نسبت به سایر روش ها است که در این روش بروز حوادث احتمالی جانی به حداقل می رسد.
  • استفاده از این روش مشکلات استفاده از بالابر و داربست را از بین برده است و ضمن اشغال فضای کمتر سرعت خدمات دهی نیز در این روش بسیار مقرون به صرفه تر خصوصا در هنگام پیچ و رولپلاک نما نیاز روش های دیگر است.
  • به علت استفاده از تجهیزات کمتر و سرعت بالای خدمات در روش راپل هزینه های خدمات بسیار مقرون به صرفه تر از روش های دیگر کار در ارتفاع است.
  • از روش راپل برای مکان هایی مانند خیابان های پر رفت و آمد، حیاط خلوت ها و پاسیوهای پر رفت و آمد که امکان نصب داربست وجود ندارد می توان استفاده کرد.
  • در هنگام استفاده از داربست بعد از اتمام کار زمانی نیز صرف جمع آوری تجهیزات در محل می شود که در روش راپل این مشکل وجود ندارد.
  • در زمان که راپل کاران هنگام کار در ارتفاع هستند به همه قسمت های نما دسترسی دارند در حالی این امکان در روش های دیگر مانند استفاده از داربست وجود ندارد.

شرکت اوج کاران بزرگترین مجری کار در ارتفاع در ایران آماده ارائه کلیه خدمات راپل ازجمله پیچ و روپلاک نما، نماشویی، سیمانکاری، نورپردازی، نصب سنگ، رفع شوره، نانو، نصب توری مرغی برای رفع مزاحمت پرندگان، بازدید سازه های صنعتی و ... است. متخصصان ما با گذراندن دوره های بین المللی irete کلیه خدمات کار در ارتفاع را با آخرین متد و استانداردهای بین المللی به منظور ارائه بالاترین کیفیت خدمات در جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها