آیا می‌دانید گیاهینه مجموعه‌ای از مرغوب‌ترین هل‌های ایران را به فروش می‌رساند؟

گیاهینه سایتی است که در آن می‌توانید بهترین انواع هل را به صورت عمده خریداری کنید.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۲۰
آیا می‌دانید گیاهینه مجموعه‌ای از مرغوب‌ترین هل‌های ایران را به فروش می‌رساند؟

در گیاهینه انواع مدل‌های مختلف هل را می‌توانید بیابید. از هل سفید و سیاه و سبز گرفته تا مرغوب‌ترین نوع آن یعنی هل اکبر که طعمی فوق‌العاده را با آن خواهید چشید. اما بد نیست نگاهی به هل و خواص این گیاه معطر بیاندازیم.

هل چیست و چرا مورد توجه قرار دارد؟

هل یکی از قدیمی‌ترین ادویه جات دنیا است که استفاده از آن به ۴۰۰۰ سال گذشته باز می‌گردد. این ماده خوشبو که اکثرا به عنوان دانه خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در مصر باستان خواص دارویی داشته است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هل انواع مختلفی را شامل می‌شود که می‌توانید، همه انواع آن را در گیاهینه خریداری کنید. گیاهینه، همچنین یکی از بهترین و مرغوب‌ترین هل‌های دنیا، یعنی هل اکبری را از مزارع سرسبز هندوستان، تهیه کرده و به شما پیشنهاد می‌دهد.

هل اکبر چیست و چرا اهمیت دارد؟

هل اکبر یا هل امپراتور اکبر، برندی است، شناخته شده با همین نام که در بسته‌بندی بنفش عرضه می‌شود. این هل محصولی از بهترین مزارع هندوستان است که توسط انجمن ادویه این کشور به تایید رسیده است. هل اکبری به واسطه طعم و بوی خوشی که دارد، خاطره‌ای به یاد ماندنی برای مصرف‌کننده رقم خواهد زد.

اما چرا هل اکبر تا این حد ارزشمند است؟

این هل از مزارع سرسبز جنوب هندوستان برداشت می‌شود و به صورت دستچین است. همین امر تفاوت این هل را با سایر انواع هل‌های موجود در بازار نشان می‌دهد. قیمت هل اکبر هم به همین دلیل نسبت به دیگر انواع این فرآورده گیاهی بیشتر است. البته که از نظر کیفیت هم دانه‌های این هل تفاوت بسیاری با هم خانواده خود دارند. هر غلاف هل از این نوع شکننده‌تر و نازک‌تر هستند و در عوض، تعداد دانه‌های موجود در آن به مراتب بیشتر است. به همین دلیل عطر و طعم این هل بسیار تیزتر و تندتر است. در گیاهینه می‌توانید بهترین غلاف این هل را تهیه کنید و با مناسب‌ترین قیمت به صورت عمده آن را خریداری کنید.

هل دستچین شده سپس وارد مدرن‌ترین دستگاه‌های روز جهان برای فرآورده‌سازی می‌شود. این دستگاه‌ها به صورت اختصاصی برای این هل تولید شده‌اند تا هیچ آسیبی به غلاف‌های ارزشمند آن وارد نشود و در عین حال، ضرری به دانه‌های معطر آن وارد نشود.

دیگر وجه تمایزی که می‌توان برای این هل با دیگر انواع هم خانواده‌های آن عنوان کرد، نوع بسته‌بندی است. هل اکبر با بسته‌بندی یکسان و در ۵ رنگ مختلف عرضه شده است که در گیاهینه، می‌توانید آن‌ها را بیابید. این بسته‌بندی‌ها به نحوی هستند که ماندگاری هل را بالا برده و در عین حال، دانه‌های آن را نیز تازه نگاه می‌دارند. به همین دلیل دانه‌های هل اکبر در این بسته‌بندی عطر و طعم خود را حفظ خواهند کرد. علاوه بر این، بسته‌بندی‌های این هل به صورتی است که پس از اتمام فرآورده، می‌توانید برای نگاه داشتن سایر ادویه‌جات از آن‌ها استفاده کنید. اما در گیاهینه چه بسته‌بندی‌هایی از هل اکبر دیده می‌شوند:

هل اکبر بنفش

هل اکبر در بسته‌بندی بنفش به این معناست که مرغوب‌ترین نوع هل در اختیار شما قرار دارد. شرکت امپراتور اکبر رنگ بنفش را برای دانه‌های هل با اندازه غلاف ۸ میلی‌متر اختصاص داده است. این محصول در بسته‌های ۵ کیلوگرمی، یک کیلوگرمی، ۵۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی قابل تهیه هستند. برای اطلاع از قیمت هل اکبر می‌توانید با مشاوران گیاهینه ارتباط برقرار کنید.

هل اکبر صورتی

بسته‌بندی صورتی هل اکبر، شامل دانه‌هایی با کیفیت است که در غلاف‌های ۷.۵ میلی‌متری قرار دارند. این بسته‌بندی نیز در کنار کیفیت مطلوب، عطر بی‌نظیری را برای مصرف‌کننده به همراه دارد. هل صورتی نیز در بسته‌های ۵ و یک کیلوگرمی موجود است. در گیاهینه می‌توانید بسته‌های ۵۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی را نیز تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت عمده این محصول با مشاوران گیاهینه تماس بگیرید.

هل اکبر سبز

بسته‌بندی سبز رنگ این هل را می‌توان، جزو رایج‌ترین‌های بازار عنوان کرد. بسیاری هل را با رنگ سبز می‌شناسند و انتظار دارند که بسته‌بندی آن نیز به صورت سبز رنگ باشد، حال آن که رنگ بنفش حاکی از مرغوب‌ترین نوع آن است. بسته‌های سبز رنگ غلاف‌های ۷ میلی‌متری دارند و جزو دانه‌های مرغوب هل عنوان می‌شوند. رنگ سبز را می‌توانید در بسته‌های ۵ کیلویی، یک کیلویی، ۵۰۰، ۲۵۰ و ۱۰۰ گرمی در گیاهینه تهیه کنید. البته برای خرید عمده باید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. گیاهینه این اطمینان را می‌دهد که مناسب‌ترین قیمت بازار را برای هل اکبر به شما پیشنهاد کند.

هل اکبر نارنجی و قرمز

این هل نیز دانه‌های مرغوبی دارد که شامل غلاف‌های ۶.۵ تا ۷.۵ میلی‌متری در بسته‌های نارنجی و ۶ تا ۷ میلی‌متری در بسته‌های قرمز است. اما تفاوتی که این دو بسته‌بندی با سایر بسته‌های این کمپانی دارند در مقدار هر بسته است. بسته بندی نارنجی تنها در وزن یک کیلوگرمی قابل تهیه هستند و رنگ قرمز علاوه بر یک کیلو، در بسته‌بندی‌های ۵ کیلوگرمی و ۲۵۰ گرمی نیز وجود دارد.

اما هل اکبر تنها هلی نیست که می‌توانید در گیاهینه خریداری کنید. هل سیاه، هل دانه درشت سبز و هل دانه درشت سفید و هل ماس نیز قابل خریداری هستند.

سایت گیاهینه علاوه بر هل و انواع آن، سایر ادویه‌جات را نیز برای خرید به صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها