شایان مصلح حالا یکی از بازیکنان فیکس در تیم سپاهان به حساب می‌آید. مدافع پیشین پرسپولیس که یک سال و نیم در جمع سرخپوشان بود و دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد. او می‌گوید، شرایطش بسیار خوب است و برای رسیدن به قهرمانی‌های بیشتر، در ابتدای فصل راهی اصفهان شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۵۲

مصلح در این مورد ادامه داد: «داستان من و پرسپولیس را همه می‌دانند. آن زمان به هر دلیلی از پرسپولیس جدا شدم اما نمی‌توانستم نسبت به تیم آینده‌ام بی‌تفاوت بمانم به همین علت راهی اصفهان شدم و به پیشنهاد باشگاه سپاهان جواب مثبت دادم تا باز هم به قهرمانی در لیگ برسم و جام بگیرم.»
این بازیکن در مورد شرایط فعلی خودش افزود: «وضعیتم واقعا خوب است. طی سه بازی گذشته، مدافع چپ فیکس تیم بودم و تا جایی که می‌دانم، کادرفنی هم از عملکردم رضایت دارد. البته رضایت هواداران سپاهان شرط اصلی و اساسی است. امیدوارم آنها هم مثل کادر فنی از من راضی باشند. بالاخره همه ما می‌دانیم که فوتبال متعلق به هواداران است.»
مصلح همچنین به شرایط سپاهان پرداخت و افزود: «چند هفته‌ای بود که نمی‌توانستیم بازی‌هایمان را با برد پشت سر بگذاریم اما بالاخره این طلسم شکست و مقابل پیکان به سه امتیاز رسیدیم. بازی بسیار خوبی هم انجام دادیم و می‌توانم بگویم شایسته کسب برد بودیم. با این سه امتیاز، یک گام بلند دیگر به سمت قهرمانی برداشتیم و می‌توانیم نسبت به آینده، امیدواری بیشتری داشته باشیم. سپاهان امکانات خوبی برای کسب قهرمانی در اختیار دارد و ان‌شاءا... با دعای خیر مردم اصفهان، بعد از سال‌ها بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.»
او در نهایت حرف‌هایش را این طور به پایان رساند: «شاید تیم ما به قهرمانی در نیم‌فصل بسیار نزدیک باشد اما شرط اساسی اینجاست که یک باشگاه بتواند قهرمان کل فصل شود. امسال رقابت در لیگ بسیار فشرده شده و همه می‌دانیم که وضعیت سختی برای باشگاه‌ها به وجود آمده است، اما می‌خواهیم در کنار هم، خاطرات خوبی را برای این هواداران که در سرما و گرما همیشه حامی سپاهان بودند، رقم بزنیم.»

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها