کارآگاه بازی زن همسایه، راز قتل کارگر جوان در ساختمان نیمه‌کاره را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۱۵

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 10 و 10 دقیقه صبح شنبه 23 آذر امسال یکی از ماموران کلانتری تهرانسر در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت از مرگ مشکوک کارگر 26 ساله‌ای در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در غرب تهران خبر داد.
در ادامه با دستور قضایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند که معلوم شد مصدوم به بیمارستان منتقل شده و در آنجا فوت کرده است. ماموران برای روشن شدن علت مرگ او از دیگر کارگران حاضر در محل تحقیق کردند که برخی می‌گفتند او از پشت بام ساختمان در حال احداث به پایین پریده و فوت شده است. برخی از آنها نیز مدعی بودند نمی‌دانند چطور این حادثه برای او رخ داده است.
ماموران با توجه به این‌که اظهارات کارگران ضد و نقیض بود، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که از طریق مسؤولان بیمارستان متوجه شدند که روی بدن کارگر فوت شده هیچ‌گونه علائمی که نشان دهد او بر اثر سقوط از بلندی فوت شده است، وجود ندارد و از فاصله‌ای نزدیک به او ضربه‌هایی زده شده که همین باعث مرگ وی شده و به احتمال زیاد این جوان به قتل رسیده است.
در ادامه زنی با حضور نزد ماموران، اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرارداد و گفت: خانه‌ام در مقابل همین ساختمان است. در خانه بودم که صدای مشاجره دو نفر را شنیدم. زمانی که پنجره را باز کردم تا موضوع را بررسی کنم با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم، مرد کشته شده را دیدم که با فرد دیگری درگیر بود و صدای کمک‌خواهی‌اش را شنیدم. چند بار صدایشان زدم تا به دعوا پایان دهند که متوجه نشدند. از خانه‌ام بیرون آمدم و نزد نگهبان این ساختمان آمدم و اطلاع دادم که دو نفرجوان با هم در ساختمان درگیر شده‌اند.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران، قرار شد که دوباره از دیگر کارگران درباره قتل مرد جوان تحقیق کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها