مرد میانسال که پسر شیشه‌ای خود را در بیابان‌های اطراف محله خلیج فارس کشته بود، در جریان تحقیقات بازپرس جنایی، سکوت خود را شکست.
کد خبر: ۱۲۴۱۶۶۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 11 صبح دوشنبه هجدهم آذر امسال قتل مرد 24ساله‌ای که با دو ضربه چاقو به ناحیه گردن و کمرش به قتل رسیده و جسدش در بیابان‌های اطراف محله خلیج فارس افتاده بود به رحیم دشتبان بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. تیم جنایی در حال تحقیقات در محل بود که ناگهان یکی از ماموران کلانتری خلیج فارس که در محل حاضر بود با دیدن جسد مرد جوان او را شناخت و اعلام کرد این پسر شیشه‌ای بود و دو روز پیش خانواده اش با حضور در کلانتری به خاطر مزاحمت‌هایش از او شکایت کردند که این جوان تعهد داد، دیگر خانواده‌اش را اذیت نکند و آزاد شد.
همزمان با شناسایی هویت مقتول، پدر وی یک ساعت بعداز کشف جسد به عنوان تنها مظنون در قتل بازداشت شد. او به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و منکر قتل پسرش شد. ماموران در مرحله بعدی به تحقیق از دیگر اعضای خانواده پرداختندکه معلوم شد مقتول و پدرش شب با هم بودند که پدر خانواده آخر شب که بازگشته، لباس و شلوارش خاک‌آلود بوده و گفته حالش بدشده و روی زمین افتاده است. تنها مظنون پرونده دیروز - سه‌شنبه - برای تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و بعد از چند دقیقه تحقیقات قضایی سکوت خود را شکست و با اعتراف به قتل فرزندش گفت: بازنشسته‌‌ام. علاوه برمقتول، پسر دیگری هم دارم. پسر 24ساله‌ام به نام شهاب سه سال است معتاد به شیشه شده و همین باعث شد به همه اعضای خانواده زور بگوید و من و اعضای خانواده را مدام به مرگ تهدید می‌کرد. حتی چند بار او را در کمپ بستری کردیم که دوباره بیرون آمد و مصرف شیشه را شروع کرد. دو روز قبل از جنایت، پسرم ما را به مرگ تهدید کرد و وقتی نتوانست پول زور بگیرد، متواری شد. همان روز در کلانتری خلیج‌فارس شکایت کردم که تعهد داد دیگر ما را اذیت نکند. روز جنایت دوباره در خانه با او دعوا کردم. پسرم یک میلیون تومان پول خواست. 700 هزارتومان دادم و به او گفتم برویم از شوهرخاله‌ات 300 هزارتومان قرض بگیرم و به تو بدهم.
متهم به قتل ادامه داد: دوباره در راه دعوایمان شد و می‌گفت تو نمی‌خواهی بقیه پول را بدهی که چاقویی را از جیبش بیرون آورد و گذاشت زیر گلویم تا مرا به قتل برساند. بعد منصرف شد و با همان چاقو ضربه‌ای به گردن خودش زد. از شدت ناراحتی با همان چاقو ضربه‌ای به کمرش زدم که به دلیل شدت خونریزی فوت شد.
مرد میانسال به اتهام مباشرت در قتل عمدی پسر جوانش بازداشت موقت شد و برای تحقیقات بعدی به پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها