دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دست کسی ناراحت نیستم و به وحید قلیچ هم گفتم که هر زمان دلت خواست می‌توانی از من انتقاد کنی.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۸۵

علیرضا بیرانوند در حاشیه مراسم گردهمایی مفاخر و اسطوره‌های فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم به این مراسم آمدم. دیگر این شانس نصیب جوانی مثل ما نمی‌شود که در چنین مراسمی شرکت کند. به مراسمی آمدم که اسطوره‌های ایران و آسیا در آن حضور داشتند.
دروازه‌بان پرسپولیس در مورد آشتی با وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در گذشته انتقاداتی نسبت به او داشت، گفت: کدورتی نداشتم و آدمی نیستم که از کسی ناراحت باشم. وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس است و دوست دارد تیمش موفق شود. او پیشکسوت قابل احترامی است. اصلا هم از دست او ناراحت نیستم و امروز هم به او گفتم که هر وقت دوست داشتی می‌توانی از من انتقاد کنی، یعنی آزاد و ریلکس باش و هرچه می‌خواهی بگو!
بیرانوند در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شرایط عالی است و در آخرین بازی هم بچه‌ها همه هواداران را خوشحال کردند.
دروازه‌بان تیم ملی ایران درخصوص شانس وحید هاشمیان عنوان کرد: صددرصد اگر قرار است مربی خارجی هم بیاورند کسی به‌جز هاشمیان نمی‌تواند کنار مربی خارجی باشد. شاید در بازی با کامبوج و هنگ‌کنگ هم هاشمیان سرمربی تیم ملی شود. او می‌تواند و موفق هم می‌شود. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها