در آستانه 25 سالگی رادیو پیام به سراغ مدیران این شبکه رفتیم

از سرعت عمل تا بالا بردن دانش موسیقی مخاطبان

به مناسبت سالروز تاسیس شبکه رادیویی پیام در 12 آذر 73 روزنامه جام‌جم پای صحبت‌‌های مدیران این شبکه رادیویی نشست و از کسب جایگاه مطلوب این شبکه رادیویی در بین مخاطبان رسانه ملی در 25 سال گذشته پرسید.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۷۶

همچنین حمید شاه‌آبادی در دورهمی برنامه‌سازان رادیو پیام که به مناسبت ۲۶سالگی تاسیس شبکه رادیویی پیام برگزار شد، درباره این شبکه گفت: رادیو پیام رادیویی است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند و دلیل حضور من در این دورهمی، قدرشناسی و تشکر از زحمت‌های دوستان و همکاران در رادیو پیام است، تشکر ویژه از آقای ملازاده دارم که در این مدت کوتاه کارهای خاصی انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: از جمله این کارها می‌توان به همین پویش‌ها اشاره کرد، اگر می‌خواهیم حال و هوای مردم را بهتر کنیم باید از مهم‌ترین سرمایه‌های سرزمین پهناور ایران استفاده کنیم، چراکه ایران مملو از مردم خونگرم، اقوام و قومیت‌های گوناگون گویش‌ها و لهجه‌های مختلف با آداب و سنت‌های متنوع است و شما تلاش کردید با پویش راهی شویم، مردم را با جای جای ایران آشنا کنید.
شاه‌آبادی عنوان کرد: برنامه‌سازان رادیو پیام با توجه به ماموریت این شبکه که گزیده گفتن و تولید قطعات کوتاه است، بایستی آشنا باشند چراکه ما در حوزه رادیو پیام مسابقه ویژه‌ای برای تهیه‌کنندگان داریم و آنها باید بیشتر از ساختارهای نوین استفاده کنند.

پویشی برای تعامل بیشتر
مریم رستمی، مدیر طرح تولید شبکه پیام وآوا از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در طرح و تولید می‌گوید: وظیفه اصلی این واحد تأمین نظارت و ویراستاری مطالب شبکه پیام است .
تولید برنامه کوتاه مدت که پیش از این در رادیو پیام بنابر ساختار گذشته مرسوم نبوده است، از ماه مبارک رمضان سال 97آغاز شد. ساخت آنونس‌های متناسب با تقویم (ملی، مذهبی ) مانند دفاع مقدس، عید قربان، اربعین، محرم و 13 آبان... از دیگر وظایف این واحد است.
راه‌اندازی پویش‌های مختلف جهت تعامل بیشتر با مخاطب از دیگر اقداماتی است که این مهم از 22 بهمن سال گذشته با پویش «چهل قاب چهل خاطره» آغاز شد. در این پویش‌ها از مخاطبین درخواست ارسال عکس به رادیو نمای رادیو پیام صورت می‌گیرد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده است. پویش‌های «مادرمن»، «معلم من»،«راهی شویم» و... از جمله آنهاست.

افزایش مهارت‌های شنیداری
تورج توانا، مدیر پخش و تولید می‌گوید:براساس آخرین ابلاغ ریاست محترم رسانه ملی، دکتر علی‌عسکری، ماموریت اقدام به لحظه در خصوص وقایع و اتفاقات و آخرین اخبار روز را در دستورکار خود قرار داد و از نوروز 1398 با پوشش به لحظه اخبار سیل عظیم در بیشتر نقاط کشور و اطلاع‌رسانی به لحظه و تغییر به‌سرعت کنداکتور برنامه‌های نوروزی خود، مأموریت جدیدی را آغاز کرد تا با ساخت برنامه‌های جذاب و کوتاه مدت خود در دنیای پر رقابت رسانه‌ای امروز همچنان اثرگذار عمل کند و آرمان رسیدن به رسانه تراز و مطلوب را محقق گرداند. رادیو پیام در 25 سالگی خود با به‌کارگیری نیروهای جوان و خلاق در بخش‌های تهیه‌کنندگی و گویندگی در سایه هدایت پیشکسوتان رادیو توانست در زمانی که امکان استفاده از بازنشستگان مقدور نبود دوره‌ای جدید را تجربه کند.

زهره زمانی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها