ایران، کشور ما، یکی از نخستین مکان‌هایی است که انسان‌ها برای سکونت خود برگزیدند.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۴۵
تورهای داخلی

جغرافیای مناسب، آب‌وهوا و اقلیم چهارفصل، رودهای پرآب و خاک‌های حاصلخیز از دلایل این انتخاب بود. به همین سبب فلات ایران میزبان بسیاری از کهن‌ترین تمدن‌های تاریخ بشریت بوده است.

هرکدام از این تمدن‌ها در فاصله‌ی بین ظهور و سقوط، آثار بسیاری از خود به جای گذاشتند که اینک به‌عنوان میراث فرهنگی سرزمینمان از شهرت جهانی برخوردارند و هرساله تعداد کثیری از گردشگران را از اقصی نقاط جهان به‌سوی خود می‌کشانند؛ اما تنها این بناها نیستند که مردمان را شیفته‌ی خود کرده‌اند؛ ایران با همجواری دو دریای بزرگ و زیبا، داشتن رشته‌کوه‌های سر به فلک کشیده، جنگل‌های کمیاب هیرکانی و دو صحرای بزرگ دشت کویر و کویر لوت، هر آنچه را از طبیعت طلب کنید با بخشندگی بی‌مثال خویش عرضه می‌کند. علاوه بر آن در هر گوشه‌ی این دیار، مردمانی زندگی می‌کنند با آداب‌ورسوم خاص خود، جشن‌ها و سوگواره‌های دیدنی، غذاهای محلی خوش‌طعم و صنایع‌دستی که یادگارهایی می‌شوند در گوشه‌ی خانه‌ی مسافری که روزی به آن شهر سفر کرده است. پس اگر قصد دیدن شگفتی‌های جهان را دارید، از همین سرزمین مادری آغاز کنید که مخزن‌الاسرار است.

برای سفر به گوشه‌گوشه‌ی این سرزمین، امید پرواز تورهای داخلی طراحی کرده است. تورهای مسافرتی داخلی یا همان تور ایران که برای گشت‌وگذار در شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، مشهد، کیش، قشم و ... با تمام امکانات فراهم شده است تا به‌دوراز دغدغه‌های روزمره، چندی به آرامش بگذرانید. تورهای مسافرتی داخلی معمولاً چند دسته‌بندی کلی دارند: تفریحی، زیارتی، کاری، تجاری، دانش‌آموزی و دانشجویی، تورهای ویژه شرکت‌ها، تورهای شرکت در مراسم‌های خاص، تورهای سازمان‌ها و گروه‌ها، تورهای پاداشی، تور برای ایرانیان خارج از کشور و ... . امید پرواز برای تمامی این دسته‌بندی‌ها بهترین تورهای داخلی را تدارک دیده است. خدمات ما تنها برای پایتخت‌نشینان نیست و مبدأ بسیاری از تورهای گردشگری داخلی ما از شهرهای مختلف ایران است.

ما در تورهای ایران‌گردی از هواپیما، قطار و اتوبوس به‌عنوان وسیله‌ی نقلیه استفاده می‌کنیم. هواپیما معمولاً برای مسافت‌های دور و خسته‌کننده است. قطار که قیمت مناسب‌تری هم دارد برای مسافت‌های متوسط است و اتوبوس توریستی برای مسافت‌های کوتاه که البته مناظر دیدنی سر راه خود دارند. اگر در انتخاب نوع سفر خود بخواهید از خدمات راهنمای تور نیز برخوردار شوید، مسافت‌های کوتاه درون‌شهری را نیز با اتوبوس توریستی طی خواهید کرد.

دست شما در انتخاب نوع اقامتگاه نیز باز است. ما هتل‌های داخلی یک تا پنج ستاره را در سراسر ایران برای شما رزرو می‌کنیم. اگر به انواع دیگر اقامتگاه مانند هتل آپارتمان، مسافرخانه و ... نیز علاقه داشته باشید، برای انتخاب آن می‌توانید از مشاوره‌ها و پیشنهادات ما بهره ببرید. البته در سایت امید پرواز امکان رزرو هتل های خارجی نیز وجود دارد.

معمولاً به همراه هر تور ایران‌گردی یک یا دو نفر برای انجام هماهنگی‌ها و راهنمایی تور به سفر می‌رود. این فرد که تور لیدر نامیده می‌شود، مطالعات و آشنایی کاملی در مورد مقصد دارد؛ مکان‌های دیدنی را می‌شناسد، از آداب‌ورسوم محل آگاه است، بازارها و مراکز خرید را بلد است و می‌تواند در خرید سوغاتی راهنمایی‌تان کند. او حتی در مورد رستوران‌ها و هتل‌ها و مواردی از این قبیل هم می‌تواند به شما مشاوره دهد. البته اینکه می‌خواهید با راهنمایی تور لیدر سفر خود را بگذرانید یا مایلید که خود به گشت‌وگذار بپردازید نیز نکته‌ای که شما در انتخابش آزادید.

برای صرف وعده‌های غذایی نیز شما هم می‌توانید با تور همراه‌ شوید و هم می‌توانید به رستوران‌هایی که علاقه دارید بروید. البته که در مورد رستوران‌ها نیز ما در بسته‌های تورهای داخلی ایران توضیحات کافی داده‌ایم.

یکی از محدودیت‌هایی که معمولاً در انتخاب تور وجود دارد، تاریخ از پیش تعیین‌شده‌ی آن است. اگر پس از بررسی تورهای گردشگری داخلی موجود به تور موردعلاقه‌ی خود نرسیدید، می‌توانید با پیشنهادات خود ما را در طراحی تور گردشگری داخلی چه از نظر تاریخ چه از نظر خدمات دیگر و حتی مسیر سفر یاری فرمایید. پس لازم نیست که از این بابت هم نگران باشید.

تور مسافرتی داخلی

تورهای مسافرتی داخلی امید پرواز در تلاش‌اند تا شما را با چهارگوشه‌ی این دیار کهن آشنا کنند. به هر سمت که رو کنید شهرهایی هست که پر از شگفتی‌های معماری، زیبایی‌های طبیعی و آداب‌ورسوم کهن شما را به‌سوی خود فرابخوانند. کشور ما به میهمان‌نوازی، تمدن‌های کهن، آب‌وهوای چهارفصل و فرهنگ غنی شهره است. به‌عنوان یک ایرانی بر ماست که بااین‌همه آشنا شویم و فرزندانمان را با آن‌ها آشنا کنیم تا هر یک از ما سفیری شویم که از ایران سخن می‌گوید.

اگر می‌خواهید به زیارت بروید، اگر می‌خواهید طبیعت را لمس کنید، هوای جنگل را با نفس‌هایتان به ریه فروبرید، استواری کوه‌ها را دریابید و زیبایی دریا را به چشم ببینید، اگر می‌خواهید بناهایی که روزگاری آباد بودند را از نظر بگذرانید، همچون تخت جمشید، پاسارگاد، هگمتانه، ارگ بم، زیگورات چغازنبیل و ... یا بناهایی که همچنان پس از سده‌ها آب و رنگی دارند ماند کاخ چهل‌ستون، عالی‌قاپو، ارگ کریم‌خان، نارنجستان قوام، آتشکده‌ی یزد، بقعه‌ی شیخ صفی‌الدین و ... یا در آرامگاه بزرگان و شاهانی مانند حکیم فردوسی، نادرشاه، دانیال نبی، حضرت سعدی، لسان‌الغیب حافظ فاتحه‌ای بخوانید، تورهای ایران‌گردی بهترین انتخاب‌اند. با تور لیدرهای مجرب و کارآزموده‌ی ما نکته‌ای از دانستنی‌های این دیار کهن فرو نخواهد ماند.

شرایط هرکدام از تورهای مسافرتی داخلی و تورهای گردشگری داخلی به‌تفصیل در بخش مربوطه در سایت آمده است و باز هم اگر سؤالی ذهنتان را درگیر کرد کافیست که با مشاوران تورهای داخلی ایران امید پرواز تماس بگیرید تا به‌طور کامل زیروبم کار را با شما در میان بگذارند. فرصت را از دست ندهید، همین‌الان، حتی برای تعطیلات آخر هفته، تور گردشگری داخلی رزرو کنید.

قیمت تورهای داخلی

امید پرواز مفتخر است که بهترین تورهای داخلی را با بهترین خدمات و با قیمت‌هایی عالی به شما هم‌میهنان گرامی عرضه می‌کند. قیمت‌های تورهای مسافرتی داخلی مانند هر طور دیگری بر اساس خدمات ارائه شده از قبیل نوع بلیط هواپیما ، نوع اقامتگاه، خدمات گردشگری و ... تعیین می‌شوند. تیم حرفه‌ای امید پرواز برای هر نوع سلیقه‌ای و هر مقدار منبع مالی، تورهای گردشگری داخلی گران‌قیمت تا تور ارزان داخلی تدارک دیده است تا شما با دست باز تصمیم بگیرید. برای دیدن قیمت‌ها می‌توانید به بخش مربوطه در سایت ما مراجعه فرمایید.

تورهای داخلی ارزان قیمت

این روزها یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های ما ایرانیان مسائل مالی است. سفر معمولاً به‌عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود؛ اما اجازه دهید که بگوییم این خلاف واقع است. آژانس گردشگری امید پرواز با برگزاری تور داخلی ارزان، برای شما بهترین امکانات با کمترین میزان هزینه‌ی ممکن را فراهم می‌آورد. تیم امید پرواز کوشیده است تا با طراحی تور ارزان داخلی و با کاستن از هزینه‌های اضافی و غیرضروری، بهترین تورهای داخلی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس بی نگرانی به خاطر مسائل مالی، همین‌الان برای تعطیلات پیش رو، حتی تعطیلات آخر هفته‌تان، برنامه‌ریزی کنید. به بخش تور ارزان داخلی و تورهای مسافرتی داخلی ما سری بزنید با کمترین هزینه‌ی ممکن بهترین‌ها را تجربه کنید. تمدد اعصاب و یافتن آرامش به‌دوراز هیاهوی روزمره، شاید مهم‌ترین هدیه‌ی سفر است. به یاد داشته باشید که سفر یک تجربه نیست، بلکه یک سبک زندگی است.

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات است؛ امید پرواز این لذت را برای شما به‌یادماندنی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها