صالحی‌امیری: سیاست سلطانی فر تشویق است نه ایجاد استرس برای کسب مدال

روسای فدراسیون‌ها قرار بود اسپانسر بیاورند!

سید رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری که صبح دیروز در محل این کمیته برگزار شد، گفت: همه ورزشکاران که امید به کسب سهمیه آنها وجود دارد، در معرض نظارت و آنالیز دقیق ما هستند تا مسائل و مشکلات مربوط به آنها بررسی و حل و فصل شود. حمایت ما تا المپیک ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۷۱

وی درباره انتظارات زیاد مسؤولان از فدراسیون‌ها و ورزشکاران برای کسب سهمیه و مدال گفت: سیاست سلطانی فر، ایجاد استرس نیست، بلکه می‌خواهد تشویق کند. در ستاد بازی‌ها انتظارات مطرح شده جنبه تشویقی دارد، نه جنبه استرسی. به صراحت می‌گویم ما و وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک با هماهنگی کامل حرکت می‌کنیم.
وی درباره شرایط کیانوش رستمی در وزنه‌برداری هم گفت: با قهرمانان زیادی ارتباط دارم و وظیفه اخلاقی خودمان می‌دانیم که از آنها حمایت کنیم. برای مثال آیا تلاش برای ایجاد ارتباط سازنده میان او و فدراسیون در راستای منابع ورزش بود یا نه؟ در خصوص میلاد وزیری در تیراندازی با کمان چطور؟ باید به گذشته قهرمانان توجه کرد.کیانوش و بقیه قهرمانان ملی هستند و از او حمایت خواهیم کرد. المپیک توکیو پایان دنیا نیست و باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.
رئیس کمیته ملی المپیک درباره بودجه تیم فوتبال امید گفت: ما تا امروز طی توافق سه جانبه با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مسؤولیت این تیم را به فدراسیون واگذار کردیم و هیچ مداخله‌ای نداشته‌ایم. وظیفه ما حمایت مادی و معنوی است و تا الان 400 میلیون نیز کمک کرده‌ایم. قطعا نتایج اخیر رضایت بخش نبوده، اما توصیه می‌کنم تیم امید را تشویق کنید، نه تخریب. تاج هم جلساتی را با سلطانی‌فر در این باره داشته‌ و من امیدوارم این تیم بتواند از این پیچ سخت عبور کند و به المپیک برسد.
وی در پایان درباره مشکلات مالی بعضی از فدراسیون‌ها گفت: ما که نمی‌توانیم به همه نیازها پاسخ بدهیم. همه روسا گفته بودند اسپانسر می‌آورند، اما متاسفانه این اتفاقات کمتر می‌افتد. ما 90 درصد کمک به ژیمناستیک را داشته‌ایم و حتی چیزی بیشتر نیز داده‌ایم. ما 27 میلیارد کمک و پنج میلیارد نیز خارج از مصوبه به فدراسیون‌ها کمک کرده‌ایم و کارهای دیگری نیز انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها