یکی از معتبرترین و بزرگ ترین کمپانی هایی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت داشته و محصولات خود را به بازار جهانی عرضه میدارد، مایکروسافت است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۴۴
کارت هدیه ایکس باکس

همانطور که می دانید برای خرید آنلاین، هر فرد نیاز به کارت اعتباری بین المللی دارد اما این شرکت با استفاده از گیفت کارت به کاربران اجازه می دهد از خدمات و محصولات آن بهره ببرند و بدون نیاز به ویزا کارت، مستر کارت و .... اقدام به خرید نمایند.

برای مثال ایکس باکس XBOX یک محصول جانبی است که توسط شرکت مایکروسافت به گیمرها و طرفداران این بازی ارائه می شود.

در واقع ایکس باکس یک کنسول بازی است که پس از Atari Jaguar به گیمرها عرضه شده است. به منظور خرید و استفاده از این بازی، افراد ملزم به خرید گیفت کارت هستند تا بتوانند اکانت خود را بر اساس اعتبار موجود در این کارت شارژ نموده و از فروشگاه ایکس باکس خرید خود را انجام دهند.

گیفت کارت ایکس باکس همانند یک کارت هدیه است که به راحتی می توانید از طریق آن خرید کنید. با این کارت از امکانات و خدماتی نظیر خرید گلد بازی ها، خرید اعتبار بازی ها، معامله با گلد، خرید موزیک و فیلم، پیش خرید بازی ها و دسترسی به بخش خرید و ویژه ها بهره مند شوید.

گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت مایکروسافت دارای کاربرد و مزایای یکسان هستند، برای مثال به واسطه خرید گیفت کارت مایکروسافت می توانید به سایت ایکس باکس مراجعه نموده و از محصولات و مزایای این کمپانی استفاده کنید و برعکس با داشتن گیفت کارت ایکس باکس قادر هستید از امکانات شرکت مایکروسافت استفاده نمائید.

گیفت کارت ایکس باکس دارای تاریخ انقضا نیست و اعتبار کارت ریدیم شده تا زمان اتمام کل اعتبار در اکانت شما باقی مانده و منقضی نخواهد شد.

پس از استفاده از این کارت و ریدیم نمودن اکانت خود، نمی توانید اعتبار آن را به فردی دیگر انتقال دهید اما شبکه ایکس باکس به سایر خدمات کمپانی مایکروسافت متصل است، از این رو می توان آن را از طریق پلتفرم ها و سرویس های دیگر این کمپانی استفاده کرد.

با خرید این نوع گبفت کارت به راحتی می توان به آخرین بازی ها و سرگرمی ها دست یافت و پس از شارژ آن با استفاده از اعتباری که در حساب موجود است می توانید انواع برنامه ها، موسیقی ها، بازی ها، اپلیکیشن ها، فیلم ها و سایر خدمات و کالاهای مجازی که در فروشگاه آنلاین Microsoft عرضه شده اند را خریداری کنید.

این کارت های اعتباری در انواع 3، 5، 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50، 60، 70، 90 و 100 دلاری موجود هستند و شما با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به خرید آن ها کنید. با خرید گیفت کارت ایکس باکس یا اکانت آن یک کد مخصوص برای شما ارسال می شود.

این کد به منظور شارژ حساب مایکروسافت یا ایکس باکس مورد استفاده قرار می گیرد. شما به میزان اعتبار کارت خریداری شده می توانید اکانت کاربری خود را شارژ کنید و محصول مورد نظر را خرید نمائید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها