جام جم آنلاین گزارش میدهد
البته کم و بیش سریالهایی داریم که میتوانند خانوادهها را گرد هم نگه دارد، ولی در مجموع باید جانبخشی به سریالها را بیشتر و بیشتر و خون نشاطبخشی به آثار تزریق کنیم.
سیاست صدا و سیما باید در خدمت نسل امروز باشد. نسل امروز با نسل دهه 60 خیلی تفاوت دارد و باید و واجب است که به خواستههای نسل جوان توجه شود. حواسمان باشد زمانی باید اقدام کنیم که بهموقع باشد. حتی اگر امروز هم اقدام کنیم باز دیر است، زیرا فناوری به سرعت در حال پیشرفت است.
ایجاد نشاط و تزریق روحیه ایجاد انگیزه در نسل جوان باید در تمامی سریالهای تلویزیون و محتواهایی که برای رادیو تولید میشود، حس شود. اینکه برخی فکر میکنند چون رادیو و تلویزیون در هر صورت نیاز به برنامه دارند و باید به هر قیمت، آنتناش را پر کنند اصلا صحیح نیست، بلکه باید همه تولیدکنندگان ابتدا فکر کنند برای خودشان مشغول تولید هستند و سپس بر این مبنا که مخاطب اول، خودشان هستند، محصول مناسب بسازند.
من فکر میکنم حتی در پخش آگهی نیز رسانه ملی باید به مخاطب احترام بگذارد تا به جایی برسیم که وقتی از جوانها آمار اوقات فراغت میگیرند اغلب از تماشای تلویزیون و گوش دادن به رادیو بگویند. محصولات خوب رسانه ملی حتی به شبکههای اجتماعی نیز راه مییابند و این معنایی ندارد جز عمومیت رسانههای رسمی حتی در دل انفجار اطلاعات.
تلویزیون و رادیو باید با رسانههایی با کارکرد مشابه مانند سینما و حتی تئاتر دوستی کنند، چون هرچه رسانههای سمعی ـ بصری داخلی به سمت اتحاد بیشتر بروند، بهتر از قبل میتوانند در برابر رسانههای خارجی بایستند.
مهدی صباغزاده
کارگردان
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان