مرد مسافربر که به خاطر سوار کردن مسافر با همکارش درگیر شده و او را کشته بود، در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۳۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اول خرداد 97 گزارش یک درگیری منجر به قتل در چهارراه یافت‌آباد روی میز ماموران پلیس قرار گرفت. درگیری بین دو راننده خطی که در خط یافت‌آباد به سه راه آذری فعالیت می‌کردند رخ داده بود و یکی از آنها قبل از رسیدن به بیمارستان توسط امدادگران اورژانس با اصابت ضربه پیچ گوشتی به سرش جان خود را از دست داده بود.
تحقیقات پلیسی حاکی بود ضارب فردی به نام حامد است که روز حادثه با مقتول درگیر شده و او را از پای در آورده بود. متهم بعد از درگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: با دوستم سهراب در یک خط کار می‌کردیم و چند سالی بود با هم دوست بودیم. روز حادثه سهراب به من گفت نوبت او بوده و مسافری که سوار خودروی من شده باید به خودروی او برود. من هم عصبانی شدم و حرفش را قبول نکردم. یکدفعه کار ما به فحاشی کشید و من با پیچ‌گوشتی‌ای که در دستم بود ضربه‌ای به سر سهراب زدم. فکر نمی‌کردم همان ضربه باعث مرگ او شود.
با اعتراف متهم و شکایت اولیای دم و درخواست قصاص از سوی آنها، پرونده برای رسیدگی راهی دادگاه کیفری یک استان تهران شد.روز گذشته متهم در شعبه دهم دادگاه در دفاع از خود گفت: قتل عمد را قبول ندارم. آن روز زمانی که با سهراب درگیر شدیم، او آینه خودروی من را شکست و من داخل خودرو رفتم و از داشبورد یک پیچ‌گوشتی برداشتم که با آن آینه را باز کنم.همان موقع سهراب دوباره به سمت من حمله کرد و من را از خودرو بیرون کشید.عده‌ای هم برای جدا کردن ما از هم در اطرافمان تجمع کرده بودند. سهراب سعی داشت پیچ‌گوشتی را از من بگیرد ولی یکدفعه با فشاری که اطرافیان به من آوردند به سمت او هل داده شدم و پیچ‌گوشتی در سرش فرو رفت. پس از دفاع متهم و وکیل مدافع او، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها