سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
مثلا اینکه در سریال «حکایت کمال» بازیگرانی همچون محمود پاکنیت یا شهره لرستانی نقشآفرینی میکنند بهشدت موثر بوده در جلب مخاطب.
استفاده از هنرمندان سرشناس باید در برنامههای دیگر و بهخصوص برنامههای کودک هم محقق شود و از متخصصان حیطه کودک چه در بازیگری و چه در عروسکگردانی و صداپیشگی استفاده شود. البته گاهی کمبود بودجه موجب دوری پیشکسوتان است یعنی تهیهکننده خودش علاقهمند به همکاری با یک بازیگر مجرب است ولی محدودیت بودجه اجازه نمیدهد.
برای خودم اخیرا چنین تجربهای رخ داد که دعوت شدم برای حضور در یک برنامه پاییزی کودک که قرار بود از اول مهر پخش شود ولی اول مهر شد و دیدیم خبری نشد، زنگ زدیم گفتیم چه شد؟ گفتند بودجه جور نشد و برای همین یک عروسک آوردیم که کمبود را جبران کند؛ کارهای کودک هم که همیشه در ردیف اول کمبودها هستند چون کودکان ما مظلومترین مخاطبان هستند و صدایشان درنمیآید.
مردم در تمام فصول ترجیحشان این است که برنامههای صدا و سیمای خودمان را تماشا کنند و از نوروز تا رمضان و محرم، اول از همه مخاطب سراغ کنداکتور رسانه ملی میآید.
ما کلی جمعیت و چندین شبکه رادیویی و تلویزیونی داریم و باید آن قدر برنامههای خوب و متنوع و سریالهای خوب ساخته شود که مردم حتی دلشان نیاید یک لحظه به سمت شبکههای ماهوارهای کشیده شوند.
همین حالا هم برنامه خوب تولید کرده و میکنیم ولی یادمان باشد با یک برنامه خوب نمیتوان کل شبکهها را پر کرد و باید یک سلسله برنامه خوب داشت برای پر کردن درست آنتن.
تا دلتان بخواهد سوژه داریم برای تولید برنامههای مختلف پس نباید فقط گیر بدهند به یک سوژه خاص و کاری کنند که مخاطب برای گذران فراغت شبکههای داخلی را انتخاب کند. اگر تولید محتوا با درنظرگرفتن حق انتخاب برای بیننده صورت پذیرد شک نکنید که رسانه ملی بیرقیبترین خواهد بود.
داوود منفرد
بازیگر
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد