راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در سراسر کشور برگزار شد

خط و نشان برای واشنگتن از خیابان طالقانی

ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار با حضور گسترده خود یک بار دیگر صدای نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ به گوش جهانیان رساند.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۶۵

دیروز همه شهرهای ایران یکپارچه صدای مرگ بر آمریکا برآوردند. در تهران نیز مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار شرکت کردند و مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا حضور یافتند. حضور پرتعداد دانشجویان و دانش‌آموزان از جلوه‌های بارز مراسم دیروز بود و اقشار مختلف مردم با آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران نشان دادند.
همچنین جمعی از شرکت‌کنندگان در این مراسم با اجرای نمایش‌های میدانی، افول قدرت آمریکا و اسارت هم پیمانانش را به تصویر کشیدند.در بخش دیگری نیز، راهپیمایان با خلق تصویری از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، اسارت وی را به جهانیان نشان دادند.
راهپیمایان با حمل دستنوشته‌هایی که از سخنان رهبر معظم انقلاب اقتباس شده بود، افول قدرت آمریکا را یادآوری کردند. همچنین راهپیمایان شرکت کننده در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار که در برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران حضور یافته بودند،FATF را «برجام ۲» خواندند.بنا براین گزارش، راهپیمایان تهرانی با حمل دستنوشته‌هایی با یادآوری سرنوشت برجام، به دولتمردان نسبت به تفاهمی دیگر با غرب از جنس برجام هشدار دادند.
پیام‌های 13 آبان
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی یوم‌ا... ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی، بیان کرد: پیام 13 آبان، آزادی و آزادگی ملتی سرافراز و غیرتمند، در‌برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکاستیزی و نفرت نسبت به سیاست‌ها و جنایت‌های ضدبشری آمریکا در ایران و جهان است.
به گزارش فارس، وی 13 آبان را نمادی از سه رویداد تاریخی دانست و گفت: در هر سه حادثه، در یک طرف بازیگر اصلی و کارگردان آمریکاست و در مقابل آن رویکرد دینی و ملی جوانان انقلابی، که در هر سه مقطع، همگرایی با رهبری واحد و همسویی با گفتمان دینی به محوریت حضرت امام(ره) مشهود است.
فرمانده کل ارتش ابراز کرد: آنچه باعث اقدام شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد، اولا عقبه ذهنی جامعه ایرانی از رفتارهای تحقیرآمیز و ضد مردمی آمریکا در وقایع تاریخی قبل از انقلاب، مانند کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی و چپاول منابع ملی ایران، ادامه دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی و ثانیاً بررسی رفتار آمریکا در کشورهای مختلف در طول صد سال گذشته بود.وی اذعان کرد: 13 آبان به مستضعفان و مسلمانان عالم نشان داد که می‌توانند در برابر غارتگران و چپاول‌گران و زورگویان متفرعن و زیاده‌طلب، راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و در این راه پیروز شوند.
فرمانده کل ارتش ابراز کرد: نهال انقلاب، امروز به شجره طیبه تنومند و پرثمری تبدیل شده که سایه آن کل منطقه غرب آسیا را در برگرفته و آثار و برکات این انقلاب برای کشور عزت، پیشرفت، امنیت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام‌بخش و امیدآفرین بوده‌است.
وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی و فریاد حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی، به برکت خون شهیدان و مجاهدت دلیرمردان و شیرزنان، از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملت‌های مستضعف و مسلمان را متوجه خود کرده است.موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌رغم خواست و باور دشمنان و مستکبران، 40 سالگی را پشت سر گذاشته و با سرعت گردنه‌های خطرناک را درنوردیده و مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. امروز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به بلندای اقتدار و عظمت دست یافته و در جایگاه تعیین‌کننده قرار گرفته است.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در پرتو الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، شیطان رانده شده از منطقه، طعم تلخ شکست و سرخوردگی را چشیده و جایگاه خود را از دست داده و در مسیر افول با سرد‌مداری ترامپ با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود.
موسوی گفت: در آغاز فصل جدیدی از حیات طیبه انقلاب اسلامی و طلیعه گام دوم انقلاب، بر همگان به‌ویژه جوانان عزیز لازم است، فراز و فرودهای گذشته را دقیق بشناسند و از رویدادهای گذشته درس بگیرند و با شناخت درست از آرمان‌ها و در مقابل آن دشمنی‌ها، گام‌های عزت و پیشرفت را محکم‌تر و سریع‌تر بردارند، زیرا دشمن با جدیت به دنبال تحریف واقعیات و حقایق است و از همه ابزارهای شیطانی برای انحراف در مسیر انقلاب بهره می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها