تخلفات تماشاگران دیدار تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران حسابی توجه رسانه های ترکیه ای را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۵۴۶۸
رسوایی در تبریز، ذوق زدگی در ترکیه!

به گزارش جام جم آنلاین ، در دیدار استقلال و تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد اتفاقاتی رخ داد که در شان فوتبال و جامعه ایران نبود.

تعدادی تماشاگر نما در این دیدار ضمن سر دادن شعارهای قومیتی، نژادپرستانه و تجزیه طلبانه در حمایت از حمله نظامی ترکیه سلام نظامی دادند. گفته می شود که این حرکت های ناشایست از چند کانال هواداری نشات گرفته است. به هر حال این موضوع در خارج از کشور هم بازتاب داشته است، به خصوص در ترکیه که به نظر می رسد برخی رسانه های این کشور حسابی بابت این موضوع ذوق زده شده اند.

بر اساس گزارش تسنیم نیز این موضوع در رسانه های ترکیه بازتاب پیدا کرده است.

البته که شعارها و اقدامات هواداران تراکتور در دیدار با استقلال، تازه نیست و فدراسیون فوتبال پیش از این هم بارها از اقدامات آنها چشم‌پوشی کرده است. چشم‌پوشی کردن از اقداماتی که باعث شد در دیدار شب گذشته شعارها و اقدامات آنها شدت بگیرد. باید دید فدراسیون فوتبال این بار چه اقدامی انجام خواهد داد و آیا بیانیه می‌دهد یا واکنشی دیگر نشان خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها