رئیس پلیس‌راه ناجا خبر داد:

ترافیک پرحجم در ورودی شهرهای مرزی غرب کشور

رئیس پلیس‌راه ناجا بابیان اینکه ۳۰ درصد تردد این روزها به مسیر بازگشت از مرزها مرتبط است، گفت: ورودی شهرهای مرزی غرب کشور با ترافیک پرحجم روبرو است.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۸۷
ترافیک پرحجم در ورودی شهرهای مرزی غرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو اربعین، سردار تیمور حسینی درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور در روز شنبه، بیان کرد: ورودی شهرهای مرزی مانند خسروی، مهران، شلمچه و چذابه با ترافیک پرحجم روبرو است هرچند که از روز گذشته به نسبت ۳۰ درصد بار ترافیکی بازگشت نیز آغازشده لذا بار ورود و خروج ترافیکی کشور ۳۰ به ۷۰ درصد است.

وی بابیان اینکه کماکان سنگینی ترافیک به سمت ورودی استان‌های مرزی بیشتر است، افزود: به‌واسطه نسبت پرحجم ترافیک رفت و بازگشت شرایط کنترل ترافیک کشور این روزها شرایط ویژه‌ای است چراکه در روزهای آخر می‌توان نسبت به یک‌طرفه کردن راه‌های کشور از مرزها به سمت شهرها اقدام کنیم اما در حال حاضر به‌واسطه تردد در هر دو سمت قادر به این امر نیستیم و لذا این موضوع سبب شده تا مدیریت ترافیک دشوار باشد.

رئیس پلیس‌راه ناجا بابیان اینکه عدم توجه رانندگان به وضعیت می‌تواند در این شرایط حساس، گره‌های ترافیکی زیادی را ایجاد کند، ابراز داشت: انتظار و توصیه ما به رانندگان این است که به‌شدت از عجله و شتاب بی‌مورد اجتناب کنند.

حسینی بیان کرد: شرایطی که می‌تواند رانندگان را با آسودگی و سرعت بیشتر به مرز برساند، همان نظم و انضباط ترافیکی است که می‌بایست در ترددها موجود باشد لذا هرگونه بی‌نظمی شرایط را برای تردد دشوارتر می‌سازد.

وی بابیان اینکه راه‌های مرزهای کشور هم‌اکنون مسدود نیستند، تأکید کرد: تمام محورها باز هستند اما قطعاً توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس و قوانین الزامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها