مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۶۰

آن‌طور که سینماپرس گزارش داده، این مستند از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شد.
علیرضا کاویان‌راد درباره موضوع این فیلم که با تکنیک دیجیتال پینتینگ ساخته می‌شود، گفت: من به عنوان یک ایرانی ممکن است در هر جایی زندگی کنم و هر زبان و فرهنگی داشته باشم، اما در نهایت
یک ایرانی هستم.
در مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به این موضوع می‌پردازیم که ما متشکل از فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و جغرافیاهای مختلف، اما زیر یک پرچم هستیم. این انیماتور در ادامه با اشاره به سابقه کاری خود عنوان کرد: بیش از 2000دقیقه پویانمایی برای تلویزیون تولید کرده‌ام اما این آثار نسبت به «من ایرانی‌ام» داستان‌های متفاوتی داشته‌اند. سرعت و جدول تولیدشان هم بسیار متفاوت بوده است.
او افزود: من همواره در ساخت آثار کوتاه، تجربه‌گرا هستم و هیچ‌کدام از آثار کوتاه من شبیه دیگری نیستند. «من ایرانی‌ام» اثری به شدت تجربی است و همین تجربه برای من جذابیت بسیاری دارد.
کاویان‌راد درباره عوامل تولید «من ایرانی‌ام» که قرار است تا پایان سال آماده نمایش شود نیز گفت: کارگردان و تهیه‌کننده اثر خودم هستم. حانیه اردستانی، شهره حاجی‌پور و فاطمه عباسی شخصیت‌ها را طراحی کرده‌اند و بهروز شهامت امور مربوط به موسیقی و صدا را انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها