شکایت از 2 بیمارستان به‌خاطر قصور در مرگ پسر نوجوان

پرونده مرگ پسر نوجوان در یکی از بیمارستان‌های تهران با شکایت خانواده اش و گزارش پزشکی قانونی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۵۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از یکشنبه 26 فروردین امسال همزمان با مرگ پسر 13 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت آغاز شد. تحقیقات نشان داد، پسر نوجوان پس از سرماخوردگی به بیمارستان منتقل، اما تسلیم مرگ شد.
مادر پسر نوجوان پس از مرگ پسرش از کادر درمانی شکایت کرد و گفت: پنج روزی بود که پسرم سرماخورده بود و پایش قرمز شده و درد می‌کرد. او را نزد یک فوق‌تخصص بردم که بعد از معاینه پسرم اعلام کرد باید آسپیرین بخورد و آمپول پنی‌سیلین بزند. با تجویز دکتر دو آمپول پنی‌سیلین به‌طور همزمان به پسرم تزریق کردند. فردای آن روز حال پسرم بد شد و او را از پردیس به بیمارستانی در تهران منتقل کردیم. چند ساعت بعد از انتقال به بیمارستان ناگهان حالش بد شد و پرستاران مرا از اتاق بیرون کردند. صدایشان را می‌شنیدم که می‌گفتند، تشخیص اشتباه داده‌اند. مدام به او دارو می‌دادند اما بی فایده بود و در مدت 24 ساعت پسرم را از دست دادم.
پس از این شکایت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ پسر نوجوان مشخص شود. با انجام معاینات تخصصی و آزمایش سم‌شناسی، سرانجام کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند.
پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی، خانواده پسر 13 ساله از دو بیمارستان به خاطر قصور شکایت کردند و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس غلامی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها