جواد زرینچه، سرپرست استقلال در گفت‌و‌گو با جام‌جم

وضعیت اسماعیلی امروز یا فردا مشخص می‌شود

استقلال تهران به‌زودی باید در شهرآورد بزرگ پایتخت مقابل قرمزها قرار بگیرد. این مسابقه یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل برای آنهاست.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۵۷

استقلال نسبت به حریف دیرینه خود، شرایط خوبی ندارد. قرمزها در هفته سوم برنده شدند و حالا با کسب شش امتیاز در سه هفته در جمع چهار تیم بالای جدول حضور دارند؛ ولی استقلال با دو امتیاز تیم یازدهم است.
البته آبی‌ها معتقدند تنها دلیل این عقب ماندگی نه مسائل فنی که تنها اشتباه‌های داوری و همین‌طور بدشانسی است. آنها خیلی امیدوارند به شهرآورد بزرگ پایتخت بروند و موفق شوند حریف دیرینه خود را شکست دهند. دیروز اعلام شد وضعیت سکوها مثل سابق است و ورزشگاه آزادی در دربی به دو نیمه آبی و قرمز تقسیم می‌شود.
در این باره دیروز از جواد زرینچه، سرپرست استقلال سوال کردیم که پاسخ داد: در سازمان لیگ، جلسه‌ای برگزار شد که آقای فتحی به نمایندگی از ما، آقای انصاری‌فرد به نمایندگی از پرسپولیس و مدیران سازمان لیگ حضور داشتند که در آن قرار شد 90 درصد سکوها در اختیار ما باشد اما این تصمیم تغییر کرد و یکشنبه نیمی از ورزشگاه آزادی متعلق به ماست و ما این تصمیم جدید را پذیرفتیم.
دیروز شکایت استقلال از اکبریان، داور بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به دست کمیته انضباطی رسید. آبی‌ها اعتقاد دارند اشتباه این داور باعث شکست آبی‌ها شد؛ چون علاوه بر این که پنالتی برایشان نگرفت، به اشتباه فرشید اسماعیلی هافبک این تیم را اخراج کرد.
جواد زرینجه درباره احتمال بخشش اسماعیلی توضیح داد: این درخواستی که ما داریم. قانون می‌گوید وقتی بازیکنی به اشتباه اخراج می‌شود، کمیته انضباطی می‌تواند تجدید نظر کند و کارت بازیکن را ببخشد. درباره فرشید اسماعیلی هم این اتفاق رخ داد. همه کارشناس‌های داوری گفتند اسماعیلی مستحق اخراج از زمین مسابقه نبود و باید بخشیده شود. ما هم امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
سرپرست استقلال همچنین اضافه کرد: وضعیت اسماعیلی امروز یا فردا مشخص خواهد شد. ما امیدواریم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم فرشید را در شهرآورد داشته باشیم؛ چون او به ناحق از زمین مسابقه اخراج شد. زرینچه درباره پیش‌بینی نتیجه دربی هم گفت: این بازی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و همه اتفاقات در زمین مسابقه رخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها