ادعای عجیب مرد همسرکش در جلسه دادگاه:

پسرم مادرش را کشت تا از من انتقام بگیرد!

مرد میانسال که متهم است همسرش را کشته، دیروز در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد و پسرش را قاتل خواند.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۴۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از صبح ششم شهریور ۹۷ به دنبال مرگ مشکوک یک زن 42ساله به نام سهیلا در خانه‌اش در یکی از خیابان‌های تهرانپارس آغاز شد.
همسر 54 ساله وی به نام رضا به ماموران گفت: صبح برای هواخوری به پارک پروین رفته بودم، اما وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم شیر گاز آشپزخانه باز است و همسرم خفه شده است‌. من همسایه‌مان را که پرستار بود خبر کردم، اما او گفت کار از کار گذشته است. به نظرم همسرم خودکشی کرده باشد. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، اما وقتی کارشناسان اعلام کردند وی به خاطر انسداد مجاری تنفسی جان سپرده و احتمالا خفه شده است، رضا به عنوان متهم بازداشت شد.
این مرد که سعی داشت با دروغگویی پلیس را گمراه کند به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد. وی گفت: مدت‌ها بود با همسرم اختلاف داشتم. او همیشه به من بی‌احترامی می‌کرد‌. رفتارهای او تا جایی پیش رفته بود که پسر‌بزرگم هم برایم احترامی قائل نبود و به حرف‌هایم گوش نمی‌داد. همسرم حتی با من صحبت نمی‌کرد و پسرم از من خواسته بود خانه را برای همیشه ترک کنم .
متهم ادامه داد: پول‌هایم دست همسرم بود. آخرین بار از او پول خواستم، اما او شروع به داد و فریاد کرد به همین خاطر با هم درگیر شدیم‌. پسرم به محل کارش رفته بود که برای هواخوری به پارک پروین رفتم، اما آنجا بود که تصمیم به قتل همسرم گرفتم‌. وقتی به خانه برگشتم سهیلا خواب بود. شیر گاز خانه را باز گذاشتم و به پارک برگشتم‌. چند ساعت بعد وقتی به خانه رفتم متوجه شدم همسرم به خاطر استنشاق گاز بیهوش شده است. با دستمال آشپزخانه او را خفه کردم‌. سپس همسایه‌ها را خبر کردم تا همه فکر کنن همسرم دست به خودکشی زده است.
به دنبال بازسازی صحنه جرم، وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز برگزار شد پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند و گفتند به هیچ قیمتی از خون دخترشان گذشت نمی‌گنند. دو پسر قربانی نیز برای پدرشان قصاص خواستند.
وقتی متهم روبه‌روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: من همسرم را نکشتم و تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کردم. پسرم قاتل مادرش است. پسرم سال‌ها بود از من می‌خواست تا خانه‌ام را به نام او سند بزنم، اما موافقت نمی‌کردم. او همچنین چندبار خواسته بود املاکی را که در تبریز دارم بفروشم و به او بدهم، اما چون راضی به این کار نشدم کینه مرا به دل گرفت. او مادرش را کشته تا از این طریق از من انتقام بگیرد. قصدش این بود من به زندان بروم تا راحت اموالم را تصاحب کند.
در این میان اولیای دم به اظهارات متهم اعتراض کردند و او را دروغگو نامیدند.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها