
به گزارش جامجم، دکتر اسماعیلی در اولین نشست با همکاران این شبکه پس از انتصاب مدیریت در رادیو اقتصاد، از سیاستهای جدید برنامهسازی در این شبکه به منظور ارتقای برنامهها و با توجه به وضعیت معیشتی جامعه خبر داد و گفت: مهمترین گام در برنامهسازی توجه به نیازهای مردم و بهخصوص تامین اطلاعات معیشتی و اقتصادی شفاف و همه فهم است که در اصل رعایت اصول عرضه محتوا با توجه به تقاضا و نیاز مخاطب است.
وی افزود: نباید نگاه صرف تخصصی به حوزه اقتصاد در برنامهسازی ما را از فضای عمومی جامعه دور کند.
مدیر رادیو اقتصاد استفاده و بهرهگیری از تمامی ظرفیتها و ابزارها در برنامهسازی همچون بهکارگیری موسیقی شاد مرتبط با کار و تلاش، موضوعات سرگرمی و ارائه آگاهی بخشی را در این رسانه لازم و ضروری دانست.
وی با اشاره به نیروهای انسانی رادیو اقتصاد به عنوان سرمایه این رسانه گفت: با بهرهمندی از نیروهای باتجربه این شبکه میتوان حضور پررنگتری در انعکاس اطلاعات روز اقتصادی جامعه داشت.
او ضمن تاکید بر توانمندی رادیو اقتصاد به عنوان بزرگترین رسانه عرصه اقتصاد کشور یادآور شد این شبکه میتواند حضوری مستمر و پررنگتر در کنار ایرانیان داشته باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: