ماموران پلیس استان البرز در پاتک 48 ساعته به سارقان 17 باند سرقت را منهدم کردند. سارقان بیش از ده میلیارد تومان سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۵۳

به گزارش جام‌جم، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز دیروز در حاشیه این طرح گفت: در اجرای این طرح در شهرهای کرج و فردیس، ۱۷ باند سرقت متلاشی و ۶۵ متهم شامل ۴۹ سارق، ۱۱مالخر و پنج نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند. اموال کشف‌شده شامل طلا و جواهرات، دوچرخه، باند ضبط و پخش، رایانه، لپ‌تاپ، پلاک جعلی، تجهیزات داخل خودرو، آمپلی، سنگ فرز، دستگاه جوش و مقادیری کابل‌های برق بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند. در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای مکشوفه بارگذاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود. همچنین مالباختگان می‌توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و با مراجعه به قسمت اموال کشف‌شده مشخصات کالای سرقتی خود را وارد کرده و شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی البرز از مردم خواست با توجه به این‌که بیشتر سرقت‌ها ابتدای شب صورت می‌گیرد حین خروج از منزل تمام درها را قفل کنند. همچنین رانندگان هنگام توقف کامل قفل فرمان و تجهیزات ایمنی خود را فعال کنند تا زمینه سرقت برای مجرمان به وجود نیاید.
هشدار جدی دادستان به سارقان
حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز در این طرح گفت: سارقان و مالخرها بدانند دستگاه قضایی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند. دستگاه قضا هیچ‌گونه تخفیفی برای سارقان و مالخرها قائل نخواهد شد و این یک هشدار برای مالخرهاست که اموال را با کمترین قیمت خریداری می‌کنند.
وی از مردم خواست خریدهای خود را از اماکن معتبر و با فاکتور و شناسه انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها