ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت 24 ساعته سامانه 190 وزارت بهداشت، گفت: مردم در صورت بروز هرگونه مشکلی در حوزه بهداشت و درمان می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و با کد پیگیری‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد، بعد از رسیدگی، نتیجه را به اطلاع آنها می‌رسانیم. وی افزود: ممکن است در برخی موارد، مجبور شویم به مردم نوبت دهیم و برای انجام اعمال غیراورژانسی در لیست انتظار قرار گیرند.‌/جام‌جم
کد خبر: ۱۲۲۳۸۴۳

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها