مهندس مجید شعبانپور، عضو هیات انتخاب بخش برنامه‌های ویژه و جنبی در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها درباره ارزیابی‌اش از آثار ارائه‌شده به این جشنواره بیان کرد: من فکر می‌کنم این دوره نسبت به سال گذشته در بخش مستند با رشد خوب آثار مواجه بوده که جای تبریک دارد.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۸۱

وی افزود: نگاه مراکز استان‌ها به جشنواره، جدی‌تر شده و با مدیریت تلاش کردند تا آثار خوبی را ارائه دهند. ضمن این‌که پژوهش در برخی کارها پررنگ و مشهود بود که نشان از مطالعه دقیق تولیدکنندگان آثار دارد.
شعبانپور تصریح کرد: در برخی کارها نیز نویسندگی و در بحث فرم کارها خیلی خوب بود. تدوین، صداگذاری و کارگردانی به نظرم نسبت به سال گذشته رشد خوبی پیدا کرده و از همه مهم‌تر نوآوری و خلاقیت در آثاری که امسال به جشنواره ارائه شده بسیار مشهود بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته من فکر می‌کنم هنوز در زمینه تولیدات کلاسیک و سنتی پا را فراتر نگذاشته‌ایم و تقریبا به همان روش سنتی کار می‌کنیم. البته این ایراد به کار نیست. بلکه نیازمند زمان است. به عنوان مثال در یکی دو مراکز موشن‌گرافیک بسیار ویژه‌ای داشتند و کارها بسیار خوب بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها