بسیاری از افراد برای به دست آوردن فرصت های شغلی بیشتر اقدام به مهاجرت کاری کرده و به همین دلیل سالیانه تقاضای دریافت ویزای کاری و مهاجرت به کشور دیگر برای کار بیشتر شده است.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۷۰
خدمات مشاوره مهاجرت به خارج از کشور تلفنی

از بین این گونه مهاجرت ها، مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی در بین ایرانیان محبوب تر بوده و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشورها و نزدیکی آن ها به ایران، هر ساله بسیاری از هموطنان برای مهاجرت کاری به این کشورها اقدام می کنند.

توصیه می شود قبل از اقدام برای مهاجرت کاری حتما از مشاوره مهاجرت به خارج از کشور ایران مهاجر بهره ببرید و هرگز بدون آگاهی و اطلاعات برای مهاجرت اقدام ننماید. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.

قبل از مهاجرت به کشور های عربی و دیگر کشورها برای کار باید حتما در مورد شرایط کار در این کشورها، مشاغل پر طرفدار در این کشورها، قانون کار در کشور مقصد و ... اطلاعات کافی را کسب کرده و با آگاهی کامل برای مهاجرت کاری اقدام نمایید تا خدایی ناکرده دچار مشکل نشوید.

شرایط کار در قطر

قطر به عنوان یکی از پرطرفدارترین کشورهای حوزه خلیج فارس، همیشه یکی از انتخاب های افراد برای کار بوده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کار به این کشور مهاجرت کنند.

به طور کلی قطر، کشور مهاجر پذیری است و سالیانه افراد بسیاری از دیگر کشورها برای مهاجرت به این کشور سفر می کنند.

برای این که بتوانید ویزای کار قطر را دریافت کنید، توصیه می شود از قبل مشاغل مورد نیاز کشور قطر را چک کرده و از بین این مشاغل شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس رزومه خود را برای شرکت مذکور، ارسال نمایید! در صورتی که کارفرما رزومه شما را تایید کرد، باید برای دیگر مراحل دریافت ویزای کاری، اقدام کنید.

برای این که بتوانید با مشاغل پرطرفدار در قطر آشنا شوید و شغل خوبی پیدا کرده و رزومه ارسال کنید، می توانید، از وب سایت های کاریابی کمک بگیرید و از این طریق شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارفرمایان قطری معمولا نیروی انسانی مورد نیاز خود را در وب سایت های کاریابی آگهی می کنند و کارجویان با مراجعه به این سایت ها می توانند شغل مناسبی را پیدا کنند.

کار در عراق

یکی دیگر از مقاصد پر طرفدار برای مهاجرت شغلی، سلیمانیه عراق است. سالیانه افراد بسیاری برای کار در سلیمانیه عراق به این کشور مهاجرت می کنند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی سلیمانیه و شباهت های فرهنگی و دینی این شهر با ایران، کار برای ایرانیان در کردستان بسیار رونق دارد.

بعد از این که سلیمانیه به صورت خود مختار از کشور عراق جدا شد، سرمایه گذاران خارجی بسیاری در این کشور شروع به سرمایه گذاری کردند و به همین دلیل سلیمانیه عراق پیشرفت خوبی در این سال ها داشته است.

با توجه به افزایش سرمایه گذاری ها در سلیمانیه، نیاز بیشتری به نیروی کار احساس شد و به همین دلیل افراد بسیاری برای کار به سلیمانیه مهاجرت کردند.

در این سال ها علاوه بر نفت و گاز، سلیمانیه به دیگر حیطه های کار نیز ورود کرده و درآمد و به همین دلیل ظرفیت های خوبی در زمینه شغل و کار دارد.

یکی از مزیت های کار در سلیمانیه عراق برای ایرانیان، عدم نیاز به دریافت ویزاست! برای کار در سلیمانیه نیازی نیست ویزا تهیه کنید اما لازم گذرنامه خود را حداقل برای 6 ماه تمدید نمایید تا در موارد مورد نیاز، آن را به مسئولین مربوطه نشان دهید.

کار در دوبی

همان طور که می دانید دوبی بخش اصلی کشور امارات متحده عربی است و سالیانه افراد بسیاری برای مهاجرت کاری به این کشور اقدام می کنند.

کشور امارت ذخایر نفتی بسیاری دارد و می توان گفت سومین کشوری است که از ذخایر نفتی غنی است؛ با این وجود، اقتصاد این کشور محدود به نفت نیست و تنوع اقتصادی در امارات زیاد است و بیش از یک دوم تولید ناخالص داخلی این کشور، وابسته به تولیدات و محصولات غیر نفتی است.

تنوع صنایع و کار در د.بی بیش از دیگر مناطق کشور امارات است و به همین دلیل متقاضیان مهاجرت کاری به دوبی همه ساله بیشتر می شود!

برای کار در دوبی، باید ویزای کار تهیه کنید؛ گذرنامه و ویزای کار شما حداقل 3 ماه باید اعتبار داشته باشد؛ در صورتی که در امارت شغل تمام وقتی را پیدا کنید و مشغول باشید، همسر شما هم می تواند به صورت نیمه وقت در این کشور مشغول به کار شود.

ساعت کاری در دوبی روزانه 9 ساعت و درهفته 47 ساعت است.

توصیه می شود قبل از اقدام برای دریافت ویزای کار و مهاجرت به دوبی برای کار، با مشاورین مهاجرت مشورت کرده و تمامی اطلاعات لازم در مورد کار در این کشور را از مشاورین این حوزه دریافت کنید.

کار در عمان

عمان یکی از کشورهای در حال پیشرفت در خاورمیانه است و در بعضی از حوزه ها مانند ساخت و ساز، آموزش، مراقبت های بهداشتی و صنایع نفت و گاز، نیروی کار خارجی استخدام می کند.

افراد بین 21 تا 60 سال برای کار در عمان می بایست مجوز دریافت کنند و بدون مجوز نمی توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

برای دریافت ویزای کار عمان، مانند دیگر کشورها باید شغل مورد نظر خود را از ظریق وب سایت های مربوطه پیدا کرده و رزومه را برای کارفرما ارسال کنید و در صورت تایید رزومه، بقیه مراخل دریافت ویزا را طی کنید؛ داشتن پیشنهاد کاری معتبر از طرف کارفرما برای اخذ ویزای کار الزامی است.

زبان رسمی کشور عمان عربی است، اما با توجه به این که مهاجران بسیاری وارد این کشور شده اند، زبان انگلیسی به طور گسترده ای وارد دنیای تجارت عمان شده و تسلط بر زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها