بگوویچ: گل گهر قرار است شما را شگفت‌زده کند

برانکو، فوتبال ایران را بهتر از ایرانی‌ها می‌شناخت!

وینگو بگوویچ دوباره به لیگ برتر برگشت. او سال‌هاست در فوتبال کشورمان فعالیت می‌کند، اما برای چند سالی به لیگ یک رفت تا تجربیاتش را در اختیار تیم‌های سطح دوم ایران بگذارد.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۷۰

در فصل گذشته لیگ یک همراه گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد و قطعا بازگشت او به لیگ برتر و تقابل با تیم‌های مختلف می‌تواند جذابیت‌هایی داشته باشد. وینگو به جام‌جم گفت: همه مردم ایران می‌دانند چقدر این کشور را دوست دارم. بخشی از وجود من، ایران است. به همین خاطر در کشور شما ماندم تا فوتبال را ادامه بدهم. شاید خدماتی که ارائه کردم، کمی دیر جواب داد ولی بالاخره توانستم بالاخره یک تیم از لیگ یک را به لیگ برتر بیاورم و حالا ما اینجا هستیم.
او در مورد اهدافش برای فصل نوزدهم در لیگ برتر افزود: تیم جوان و خوبی داریم. در این فصل تهاجمی بازی می‌کنیم و مراقب هستیم گل‌های کمی دریافت کنیم. در واقع گل گهر قرار است همه شما را شگفت‌زده کند. ما دنبال قهرمانی نیستیم و می‌خواهیم فوتبال واقعی را نشان بدهیم. امکانات بسیار خوبی داریم و میزبان خوبی برای تیم‌ها می‌شویم. امیدوارم فصل جالبی برای همه ما رقم بخورد.
از او در مورد شرایط فوتبال ایران در سال‌های اخیر پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: شاید کم و کاستی‌هایی وجود داشت، اما این قطار روی ریل خودش حرکت کرد. در جام جهانی چهره خوبی از خودتان نشان دادید و بعد هم در جام ملت‌های آسیا اتفاقات بهتری رخ داد، هر‌چند رویای ایران کامل نشد. این مسائل روی کیفیت بازی‌های لیگ هم تاثیرگذار بود. در لیگ برتر و لیگ یک فصل قبل، تا لحظات پایانی کسی نمی‌دانست چه تیمی قهرمان می‌شود، چه تیمی صعود می‌کند و چه تیم‌هایی به دسته پایین تر می‌روند. اینها نشانه رشد فوتبال یک کشور است.
او در پاسخ به این که مربیان کروات چقدر با هم صمیمی هستند و آیا می‌دانست برانکو قصد ترک فوتبال ایران را دارد یا نه، گفت: بله، ما خیلی صمیمی هستیم. مربیان کروات هر جای دنیا که باشند، رابطه شان را حفظ می‌کنند. شاید همین دلیلی بوده تا کرواسی در این سال‌ها پیشرفت کند و حتی به فینال جام حذفی برود. در مورد برانکو هم باید بگویم با او تماس و ارتباط داشتم و همین حالا هم دارم ولی نمی‌دانستم قصد ترک پرسپولیس را دارد. حتما موضوع مهمی پیش آمده که برانکو تیمش را رها کرد و رفت. من در این مورد از او سوالی نکردم ولی مطمئنم او از این جدایی متضرر نمی‌شود و باشگاه پرسپولیس باید برانکو را حفظ می‌کرد.
برانکو شخصیت مهمی داشت و فوتبال ایران را از همه ایرانی‌ها بهتر می‌شناخت. دلیل موفقیتش هم همین بود. من فکر می‌کنم پرسپولیس در فصل جدید بدون برانکو با چالشی جدی مواجه است به‌خصوص که یکی دو بازیکن اخیرا از این تیم جدا شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها