محمدرضا تابش، نماینده اردکان و عضو فراکسیون امید مجلس در برنامه تلویزیونی دستخط به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل روز پرداخت.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۰۶

وی درباره اوضاع اقتصادی کشور گفت: اوضاع اقتصاد برای مردم خیلی بد است. انصافا حق مردم ما این نیست و ما شرمنده آنها هستیم. مردمی که برای انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی فروگزار نکردند؛ بچه دادند، شهید دادند، جانباز دادند. حق مردم این نیست و این بیشتر متوجه ماست. من به سهم خودم که چند دوره در مجلس هستم واقعا صمیمانه از مردم عذرخواهی می‌کنم که ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این کشور را اداره کنیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سؤال که چه نقدهایی به حوزه اقتصادی دولت در این شش سال دارید، تصریح کرد: از نظر ساختاری باید تحول وسیعی در کشور اتفاق افتد، اما در عین حال، می‌خواهم بگویم به‌رغم همین محدودیت اختیارات، دولت می‌توانست خیلی بهتر از این عمل کند.
تابش درباره تندروی برخی اصلاح‌طلبان در مجلس ششم و در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید برخی از همکاران شما در مجلس ششم الان آن‌ور مرزها باشند تصریح کرد: واقعا متاسفم. یعنی نمی‌خواهم بگویم چرا این کار را کردند. هر کسی خودش مسؤول اعمال و افعال خودش هست، شاید عرصه بر آنها تنگ شده ولی به جبهه اصلاح‌طلبان و اصلاحات این حرکت ضربه زد.
نماینده مردم اردکان در پاسخ به این سؤال که درباره اقدام محمدرضا خاتمی در خصوص باز کردن دوباره پرونده قصه 88 چه نظری دارید، گفت: بعد از این‌که این اتفاق افتاد، خود ایشان به من گفت به‌رغم این‌که من اشکالاتی را بر انتخابات وارد می‌دانم، ولی من خیلی ناراحتم که در این موقعیت این حرف را زدم.
وی در عین حال درباره ماجرای 88 تصریح کرد: من می‌گویم تخلف بود، ولی تقلب نبود. من موضع خودم را بیان کردم.
محمدرضا تابش در پاسخ به این سؤال که برخی اصلاح‌طلبان تندرو گفته‌اند اگر در انتخابات مجلس آینده نامزدهای اصلی ما تایید شوند وارد صحنه می‌شویم و اگر تایید نشوند مسؤولیتش متوجه شورای نگهبان است و ما وارد نمی‌شویم خاطرنشان کرد: من مخالف هستم. من معتقدم راه و مرام اصلاح‌طلبی گذر از صندوق رای است. هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد پایداری نظام و انقلاب بیشتر است.
ما مدیون و وامدار مردم هستیم. مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید کاری کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی این کشور، سطح رفاه و معیشت مردم و عمران و آبادانی کشور در جایی قرار بگیرد که خاطره بسیار خوبی از حاکمیت دین در ایران داشته باشند. این وظیفه انقلابی، شرعی و دینی ماست و ان‌شاءا... در این مسیر حرکت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها