پسر 16 ساله که تحت تاثیر مشروبات الکلی و قرص‌های خواب آور، مرد کارتن خواب را به قتل رسانده بود به تصور این‌که قربانی اش زنده است، خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۷۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 11 و 10 دقیقه یکشنبه بیست و سوم تیر امسال بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از طریق کلانتری مسعودیه از قتل مرد 40 ساله‌ای در بیمارستان بعثت باخبرشد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان داد دو ضربه چاقو به کتفش خورده که باعث مرگ وی شده و چند نفراز اهالی ساکن محله مسعودیه او را به بیمارستان منتقل‌کرده‌اند.
همچنین معلوم شد پسر 16 ساله ای به نام حسن ساعت 23 شنبه شب با مقتول دعوا و او را با چاقو مجروح کرده است. ماموران زمانی که برای دستگیری حسن به خانه‌اش رفتند او از راه پشت‌بام فرارکرد. مقتول کارتن خواب، معتاد به شیشه و قاچاقچی نیز بوده است.
در ادامه مادر متهم بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: زمانی که فهمیدم در آن دعوا پسرم دست به جنایت زده، ترسیدم دستگیرشود، او را فراری دادم. این در حالی بود که ساعت 14 همان روز متهم همراه برادرش به کلانتری مسعودیه رفت وتسلیم شد. متهم به قتل و مادرش روز دوشنبه به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. زن 43 ساله گفته‌های قبلی‌اش را تکرارکردو حسن متهم 16 ساله نیز گفت: مقتول معتاد شیشه‌ای،قاچاقچی و کارتن‌خواب بود. آن روز مشروب و قرص خورده بودم.
با مقتول دعوایم شد تا در محله مان مواد نفروشد. او به رویم چاقو کشید و من هم چاقویی برای دفاع از خودم داشتم. دو ضربه به کتفش زدم. فکر نمی‌کردم بمیرد .
برای متهم نوجوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی وبرای مادرش به اتهام اختفای ادله جرم
قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها