احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اقدام القاصی‌مهر، دادستان تهران در خصوص آزاد کردن یک متهم به فساد اقتصادی به رئیس دستگاه قضا نامه نوشت و خواستار پیگیری این موضوع شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۰۳

در بخشی از نامه احمد توکلی به آیت‌ا... رئیسی آمده است:
طبق اطلاعات موثق، بازپرس دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، چهارشنبه ۱۹ تیر آقای محمد عزیزی، نماینده ابهر در مجلس را از طریق هیات رئیسه مجلس به دادسرا فراخواند. پس از تحقیقات اولیه برای وی قرار تأمین وثیقه پنج میلیارد تومانی صادر شد. چون متهم از تأمین وثیقه خودداری کرد، روانه اوین گردید. دادستان محترم تهران با قرار صادره مخالفت می‌کند و از بازپرس می‌خواهد آن را به قرار «التزام به حضور با قول شرف»، یعنی نازل‌ترین نوع قرار تأمین، تبدیل کند. بازپرس نیز می‌پذیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت تاکید کرد: وصول‌نامه قرار جدید به زندان با این تغییر نامتعارف و غیرمعقول قرار تأمین، کسانی را که مطلع می‌شدند، متحیر می‌ساخت. قصد این بود که متهم به فساد همان شبانه آزاد شود. البته متهم صاحب منصب با تکبر حاضر به امضای قرار نمی‌شود و در بازداشت می‌ماند. حیرت‌آورترین قسمت این ماجرا این است که ظهر پنجشنبه ۲۰ تیر دادستان محترم تهران به بازداشتگاه می‌رود تا متهم به مفاسد اقتصادی را راضی کند به منزل تشریف ببرند! /سایت الف

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها