حمله شدیداللحن آیاندا به مدیران استقلال

انتقال پاتوسی به بنی یاس قطعی شد!

شفر سرانجام یکی از شایعات هفته اخیر فوتبال ایران را تایید کرد. از دو هفته قبل شایعه شده بود مرد آلمانی به‌دنبال انتقال آیاندا پاتوسی به باشگاه جدیدش یعنی بنی‌یاس است.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۳۵

این مربی در کنفرانس مطبوعاتی خود هم خیلی زود این مساله را تایید کرد و گفت: «پاتوسی در استقلال زیرنظر من کار کرده است. به باشگاه بنی‌یاس اعلام کردم که به سرعت با او وارد مذاکرات شوند. به همین خاطر باشگاه وارد عمل شد و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن پاتوسی به اردوی تدارکاتی اسپانیا ملحق شود.» البته خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که انتقال پاتوسی به بنی‌یاس قطعی شده است. پاتوسی هم در آخرین حرف‌های خود طوری به مدیران استقلال حمله کرد که کاملا پیدا بود همکاری‌اش با این باشگاه غیر ممکن است. پاتوسی گفت: «در استقلال افراد دو رویی وجود دارند و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. آنها می‌دانستند باید قراردادی که با کیپ تاون (تیم قبلی او) بسته بودند را قطعی می‌کردند اما این کار را نکردند.مسؤولان استقلال نامه‌ای به کیپ تاون فرستاده و گفته بودند من را نمی‌خواهند! جالب است که اکنون به هواداران می‌گویند که من به آنها خیانت کرده‌ام اما خودشان خیلی خوب می‌دانند حقیقت چیست. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم اما حقایق برای آنها به زودی مشخص می‌شود.»
مدیران استقلال البته با شفاف‌سازی درباره درخواست‌های مالی این بازیکن می‌توانند تکلیف را روشن کنند. گویا پاتوسی رقمی درخواست کرده بود که می‌توانست باشگاه را برای تامینش با مشکلات زیادی روبه‌رو کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها