شش عضو یک باند بعد از زورگیری و سرقت‌های خشن، از صحنه سرقت فیلم گرفته و برای ایجاد رعب و وحشت در اینستاگرام منتشر می‌کردند.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۶۲

سرهنگ عباس شاهی، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز به جام‌جم گفت: همزمان با انتشار فیلمی با موضوع درگیری خشن در اینستاگرام، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت. در جریان تحقیقات معلوم شد که اعضای یک باند با ایجاد درگیری و با هدف زورگیری، از عملکرد خود فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
وی افزود: در تحقیقات پلیسی یکی از اعضای این باند شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی اعتراف کرد که با همدستی شش نفر دیگر با شناسایی طعمه‌های خود اقدام به زورگیری از آنها در شهرستان ساوجبلاغ کرده و سپس با فیلمبرداری از صحنه جرم، فیلم‌های تهیه شده را در اینستاگرام منتشر می‌کردند.
شاهی ادامه داد: در تحقیقات بعدی معلوم شد، اعضای این باند با استفاده از قمه، چاقو و ادوات دیگر با تهدید شهروندان از آنها زورگیری کرده و هنگامی که قربانیان در مقابل آنها مقاومت می‌کردند با بیان این که شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید، بر عمل مجرمانه خود سرپوش گذاشته و در صورت نبود مقاومت از سوی آن فرد، اموال وی را به سرقت می‌بردند.
وی افزود: در تحقیقات بعدی بقیه اعضای این باند نیز شناسایی و بازداشت شدند.
به گفته متهمان، بیش از یک میلیون نفر از پست‌های آنها در اینستاگرام بازدید کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها