آتیلا حجازی، پسر مرحوم ناصر حجازی از حضور گسترده مردم در مراسم هشتمین سالگرد پدرش تشکر کرد. هشتمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی اسطوره خوشنام استقلال دیروز در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا(س) با حضور پرشور مردم برگزار شد و بزرگان فوتبال ایران از حسین فرکی گرفته تا خداداد عزیزی،علی کریمی (پیشکسوت پرسپولیس) و همین‌طور مدیران و چند نفر از بازیکنان استقلال از جمله سیدمهدی رحمتی در آن حضور داشتند.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۴۶

آتیلا حجازی در این باره گفت: از آقای فتحی تشکر می‌کنم که چند بار با مادرم تماس گرفتند و خواستند مراسمی رسمی برگزار کنند؛ اما بهتر بود این مراسم اینگونه و توسط خود مردم برپا شود. واقعا از حضور پرشمار مردم شگفت‌زده شدم. نسبت به هشت سال گذشته، جمعیت بیشتر بود و نشان می‌دهد مردم آدم‌های خوب را فراموش نمی‌کنند. شاید بعضی‌ها بخواهند آدم‌های خوب را کمرنگ کنند؛ اما آدم‌های خوب هیچ‌وقت از قلب مردم پاک نخواهند شد. دستبوس تمام مردمی هستم که از خوزستان، رامهرمز، کرمان، تبریز، رشت و دیگر شهرها به اینجا آمده‌اند و نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم.
وی در مورد این‌که اگر ناصر حجازی زنده بود، چه جایگاهی در فوتبال ایران داشت، گفت: ماندگاری در ورزش ما ربطی به گرفتن جام و مدال ندارد. پدرم در زمان بازیگری بهترین دروازه‌بان ایران بود و اگر می‌توانست حقش را بگیرد، در آسیا هم اول بود. خصوصیت و خصلت‌های مردانگی است که همیشه می‌ماند و باعث می‌شود پس از هشت سال مردم در اینجا حضور یابند.
بازیکن و مربی پیشین استقلال در واکنش به این سؤال که چرا فعالیتی در فوتبال ندارد، عنوان کرد: یکسری ارتباطاتی را که باید داشته باشم، ندارم و برای همین در این فوتبال نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها