
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات میزان مخاطبان مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال نسبت به مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان سال گذشته 5/8 درصد افزایش یافته است و رضایت مخاطبان سریال های امسال نسبت به سال گذشته نیز رشد بیش از 11 درصدی را نشان میدهد. براین اساس درمیان سه مجموعه جدید تلویزیونی که از شبکههای یک، دو و سه پخش میشود تا پانزدهم رمضان مجموعه تلویزیونی برادرجان از شبکه سه سیما بیشترین مخاطب و میزان رضایت را به خود اختصاص داده است. بعد از مجموعه تلویزیونی برادر جان شبکه سه، مجموعههای تلویزیونی دلدار از شبکه دو و از یادها رفته از شبکه یک سیما با فاصلهای اندک از یکدیگر در رتبههای دوم و سوم جذب و میزان رضایت مخاطب قرار گرفتهاند.
براساس این نظرسنجی زنان 64 درصد و مردان 46 درصد بیننده حداقل یکی از مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال بودهاند و در واقع زنان 12 درصد بیشتر از مردان پای سریالهای رمضانی تلویزیون نشستهاند.
مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما در این نظرسنجی فقط به بینندگان سریالهای تلویزیونی ماه مبارک رمضان پرداخته است و در پایان این ماه در نظرسنجی دیگر، ارزیابی مردم از کل برنامههای رمضانی را اعلام خواهد کرد. باید دید در نظرسنجی نهایی که سریالها هم سهم ویژهای دارند، آیا رتبه سه سریال جدید تلویزیون همینگونه باقی خواهد ماند یا تغییراتی را شاهد خواهیم بود؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: