فرمانده کل سپاه در دیدار وزیر اطلاعات، فلسفه وجودی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه را به فلسفه وجودی دو چشم انسان تشبیه کرد و گفت: وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه چشم‌های بینای انقلاب و نظام اسلامی بوده و مکمل همدیگر هستند.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۴۰

به گزارش فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی این مطلب را در دیداری که سید محمود علوی، وزیر اطلاعات با وی داشت بیان کرد.
در این دیدار صمیمی که حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و معاون اطلاعات راهبردی نیز حضور داشتند؛ فرمانده کل سپاه با قدردانی از وزیر اطلاعات و هیات همراه، افزود: وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه دو قدرت اطلاعاتی مکمل یکدیگر بوده و همراه با سایر بخش‌های جامعه اطلاعاتی کشور به یک نقطه نگاه می‌کنند و یک تن و موجودیت واحد را تشکیل می‌دهند.
سرلشکر سلامی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و شرایط و وضعیت امروز صحنه نبرد و مقابله با دشمنان انقلاب و ملت ایران و ضرورت هوشمندی و هوشیاری عمیق نسبت به پیچیدگی‌ها، سطوح و اشکال آن خاطرنشان کرد: ما امروز در جنگ اطلاعاتی با دشمنان قرار داریم و این جنگ به طور شبانه‌روزی در جریانی جدی، جهانی و قطعی در حال انجام است.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد در جنگ اطلاعاتی که هوشمندی، ابتکار عمل و ذهن خوانی از لوازم آن است، باید موازنه برقرار کرد و خدا را شاکریم که در این عرصه جامعه اطلاعاتی قدرتمند ما از دشمن معمولاً جلوتر است. وزیر اطلاعات نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز بحمدا... وفاق ، همدلی و هم افزایی مطلوبی بین مجموعه نیروهای تاثیرگذار در امنیت کشور حکمفرما شده است و جلسات جامعه اطلاعاتی به طور مداوم و مستمر برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها