سایت ماشین 3 به صورت تخصصی با هدف ایجاد جامع ترین سایت مرجع خودرو در ایران راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵۹
با ماشین سه تمام نیازهای تخصصی خودرویی شما برآورده می شود

هدف اصلی mashin3 در مرحله اول تلاش در اطلاع رسانی به مردم و ایجاد یک فضای عادلانه در بازار خودرو است که پیش نیاز آن، در دسترس بودن اطلاعات برای همه، و فضای باز اطلاع رسانی است که لازمۀ آن ایجاد یک بانک اطلاعاتی ساده و قابل فهم برای عموم مردم است.

در این بانک اطلاعاتی همۀ کاربران و علاقه مندان ماشین های سواری، موتور سیکلت و کامیون به اطلاعات تخصصی خودرو و خبرها و محتواهای لازم در ارتباط با آنها به راحتی دسترسی دارند.

در هنگام خرید، مهمترین مسئله، داشتن دانش کافی است. این امر به خصوص در مورد خودرو که دارای تنوع فراوانی است بیش از سایر کالاها خودنمایی می کند.

عموماً مردم به خودروی خود نه تنها به عنوان ابزار و وسیلۀ زندگی بلکه به عنوان سرمایه نگاه می کنند پس کمک به دیگران برای انتخاب درست، نگهداری خوب و خرید و فروش به موقع و بر اساس علم روز، خدمتی بزرگ می تواند باشد . ماشین 3 مفتخر است که گام در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم خودرو، رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف کنندگان، فروشندگان و علاقه مندان را به عهده گرفته است.

سایت ماشین سه برای کلیه علاقه مندان به خودرو ، خریداران ، فروشندگان و نمایشگاه های خودرویی اطلاعات کاملی از تمامی خودروهای موجود در بازار ایران را قرار داده که کارشناسان خودرویی می توانند تمامی اطلاعات و مشخصات قیمت خودرو را بدست آورند . از مهمترین این امکانات می توان به تست و فیلم های رانندگی معتبر خارجی با دوبله فارسی ، گزارش از نمایشگاه های خودرو بین المللی ، اخبار مربوط به خودرو ، بررسی خودرو ، مقایسه خودرو ، انتخاب خودرو با بودجه های مختلف ، اطلاع از نظرات کاربران و مصرف کنندگان خودرویی را فراهم کرده است

یکی از مفیدترین بخشهای این وب سایت ، انجام مشاوره های تخصصی برای خریداران و فروشندگان است.

شما با مشورت با کارشناسان ما می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و از مشورت یک کارشناس خبرۀ بی طرف که هیچ سود یا زیانی از معاملۀ شما نمی برد برخوردار شوید.

جهت مشاهده قیمت خودرو کلیک کنید.

سایت ماشین سه همواره سعی کرده ایت قیمت خودروهای روز بازار و قیمت خودرو داخلی را در سایت خود نمایش دهد و تمامی شرایط فروش شرکت هایی خودریی را اطلاع رسانی کند.

شرایط فروش ایران خودرو را نیز می توانید در سایت ماشین سه چک نمایید

ماشین سه در مدت دو سال راه اندازی سایت خود افتخارات بزرگی همچون انتخاب بعنوان بهترین سایت خودرویی در دو سال متوالی در جشنواره وب ایران گشت و بعنوان یکی از برترین سایت های خودرویی کشور با بازدید بسیار بالا از سایت مطرح است.

تجربه رانندگی با بیسو T3 در ایران

ماشین3 پس از بررسی کامل و تست درایو بیسو T3 در ایران، نقاط قوت و ضعف آن را در نظر گرفته که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

نقاط قوت بیسو:

تجهیزات رفاهی و آپشن‌های عالی

شتاب ثانویه خوب و عملکرد فنی مناسب در سرعت‌های بالا

ارتفاع مناسب و دید مناسب راننده به اطراف

عملکرد خوب گیربگس CVT در سرعت‌های بالا

نقاط ضعف بیسو t3:

نمایشگر مرکزی و دوربین دنده عقب با کیفیت پایین

ورود زیاد صدای موتور به داخل کابین

کیفیت ساخت نه چندان بالا

شتاب اولیه نامناسب به دلیل استفاده از گیربکس CVT

جهت به روز طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها