احسان حدادی پس از قهرمانی در آمریکا می‌گوید حالا آرامش بیشتری دارد

قدردانم و شرایط اقتصادی را درک می‌کنم

قهرمانی در مسابقات پرتاب دیسک آمریکا. پس از همه آن کشمکش‌ که چند ماه قبل پیش آمد و حدادی گلایه می‌کرد که به او رسیدگی نمی‌شود او توانست در مسابقات آمریکا مدال طلا را به دست بیاورد تا جدا از قهرمانی نخستین سهمیه دوومیدانی برای مسابقات جهانی قطر را به دست بیاورد. پس از این قهرمانی برای دقایقی با احسان حدادی گپ زدیم و او از شرایط خوب خودش حرف زد.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۱۵

از مسابقات چه خبر؟
خدا را شکر می‌کنم. دارم تمریناتم را انجام می‌دهم. دوستان هم در ایران دارند زحمات خودشان را می‌کشند تا من خوب نتیجه بگیرم. ان‌شاءا... که به دور از هرگونه حاشیه و استرس بتوانم بهتر از این باشم. سرم به کار خودم است و با «مک» مربی ام تمام تلاش مان رسیدن به نقطه اوج موفقیت است.
این روزها ظاهرا آرامش بیشتری داری.
این نکته مهمی است. بهترین چیز برای من همین آرامش است. دوست دارم تا رسیدن به المپیک فقط آرامش داشته باشم و بدون دغدغه تمریناتم را ادامه بدهم.
احسان فکر می‌کنی می‌شود اتفاق‌های خوبی در المپیک بیفتد؟ خیلی‌ها از تو انتظار دارند.
قطعا می‌شود یک نتیجه خوب در المپیک گرفت. من تمریناتم را به‌خوبی انجام می‌دهم و دیگر همه چیز به دوستان بستگی دارد. اینکه با فراهم کردن امکاناتی مناسب راه را هموار کنند. من هم بهترین تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیرم نه این‌که برای تمرین کردن و امکانات بجنگم. دوستان تا اینجای کار هم زحمت کشیده اند و شرایط حضور من در آمریکا را فراهم کرده‌اند.
من این چیزها را متوجه می‌شوم و شرایط بد اقتصادی کشورم را می‌دانم. من قدردان هستم و همه چیز را به خوبی درک می‌کنم و باید بگویم که هیچ چیزی دور از دسترس نیست. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم.
از عملکرد خودت در مسابقات آمریکا راضی هستی؟
از عملکردم در مسابقات پرتاب دیسک چولیویستای آمریکا راضی هستم و تلاش می‌کنم در مسابقه دومم رکورد بهتری به ثبت برسانم. سطح مسابقات با توجه به این‌که بعضی از ورزشکاران اروپایی در این مسابقه شرکت نکرده بودند معمولی بود. خوشبختانه در نخستین مسابقه فصل خود توانستم به خوبی پرتاب و رکورد خوبی را ثبت کنم. از عملکردم در این مسابقه راضی هستم و خوشبختانه تمام توصیه‌هایی را که مربی در تمرینات به من گوشزد کرده بود در مسابقه اجرا کردم. با این شرایط مطمئنا رفته رفته می‌توانم پیش از مسابقات جهانی دوحه به فرم مطلوبی که خودم توقع دارم دست پیدا کنم.
تو با قهرمانی در این مسابقات توانستی نخستین سهمیه ایران برای مسابقات جهانی قطر را کسب کنی.
خیلی خوشحالم که توانستم سهمیه مسابقات جهانی دوحه را کسب و هم به رده دوم برترین پرتابگران دیسک جهان صعود کنم. قرار است امروز هم در مسابقات دانشگاهی سن دیه‌گو که به‌طور حتم پرتابگران دیسک بیشتری شرکت می‌کنند رقابت کنم و امیدوارم پرتاب خوبی را انجام دهم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها