نماینده شرکت خدمات اینترنتی که با دسترسی به اطلاعات زنی قصد اخاذی و ایجاد رابطه شوم داشت، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۲۲

به گزارش جام‌جم، چندی قبل زن جوانی به نام مریم با حضور در پلیس فتا از مزاحمت‌های مرد جوانی خبر داد که با تهدید در فضای مجازی قصد اخاذی و ایجاد رابطه شوم با او داشت.
ماموران به تحقیق از زن 30 ساله پرداختند که او اظهار کرد: چندی قبل مردی به‌عنوان نماینده یک شرکت اینترنتی و به بهانه نصب مودم خانگی به خانه ام آمدم. او به بهانه ایراد در سیستم گوشی تلفن همراهم، آن را از من گرفت و چند دقیقه‌ای بررسی کرد.بعد از رفتن آن مرد، مزاحمت‌های اینترنتی آغاز شد. مرد جوان پس از دسترسی به گوشی تلفن همراهم و به دلیل این‌که به مخاطبانم در فضای مجازی دسترسی پیدا کرده بود از همه گفت‌وگوهایم اطلاع داشت، با نام یکی از بستگانم شروع به چت با من کرد. خیلی زود به او اعتماد کردم و تعدادی از تصاویر شخصی‌ام را برای او ارسال کردم که پس از آن تهدیدها و اخاذی‌های مرد جوان شروع شد.
زن جوان ادامه داد: وقتی فهمیدم مرد جوان با مشخصات جعلی و فریبکاری توانسته اعتماد مرا جلب کند و انگیزه اخاذی و ایجاد رابطه شوم دارد، دیگر پاسخ پیام هایش را ندادم، اما در ادامه متوجه شدم وی با دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراهم تصاویر و فیلم‌های خانوادگی ام را به دست آورده است. به همین خاطر برای کمک به پلیس مراجعه کردم.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران در این باره گفت:پس از این شکایت، تیم کارشناسی پلیس فتا با اقدامات فنی و بررسی گوشی زن جوان خیلی زود موفق به شناسایی مرد جوان شدند.ماموران در این مرحله برای دستگیری خسرو 37 ساله وارد عمل شدند و وی را در منطقه پیروزی تهران و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
متهم پس از دستگیری از ترس اخراج از شرکت اینترنتی ابتدا خود را بی گناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیس قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.
خسرو در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد به ماموران گفت: وقتی برای نصب مودم به خانه زن جوان رفتم در یک لحظه وسوسه شدم و به بهانه رفع ایراد گوشی زن جوان توانستم به تلگرام وی دسترسی پیدا کنم و سپس تصاویر و فیلم‌های خانوادگی وی را کپی کردم. بعد از خروج از خانه زن جوان ابتدا خواستم همه تصاویر را پاک کنم، اما تصمیم گرفتم با تهدید به انتشار تصاویر وی اقدام به اخاذی و ایجاد رابطه شوم دستگیر شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها