سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تکذیب خبر دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده، از مردم این مناطق خواست تا در صورت مشاهده دریافت هزینه در ازای ارائه خدمات از سوی مراکز درمانی دولتی با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۶۱

به گزارش خانه ملت، ایرج حریرچی‌ افزود: در شهرهای پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آنها به دلیل شدت آسیبی که به مردم وارد شده است، تمام خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق همچنان به این صورت در حال انجام است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: با توجه به این‌که بعد از وقوع سیل مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای پلدختر و معمولان نسبت به شرایط عادی چند برابر شده است، همکارانمان در مراکز درمانی دولتی با کمک نیروهای مسلح و نیروهایی که از دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این مناطق آمده‌اند، همه خدمات این بخش را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون مسؤولانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه‌روزی در شهرهای سیل‌زده همچون پلدختر و معمولان حضور دارند و به روند ارائه خدمات به این مناطق نظارت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها