در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
تست مامان (The Mom Test) یک کتاب عالی از راب فیتزپاتریک (Rob Fitzpatrick) است و با محوریت سنجش ایدهها توسط کاربران پیش میرود. ایده اصلی کتاب این است که نوع پرسش از کاربران و مصاحبههای جهتدار چگونه میتواند بر گرفتن نتیجه اشتباه تاثیر بگذارد. فیتزپاتریک با این ایده کتاب را شروع میکند که اگر از مادرتان مستقیم درباره ایدههایتان سؤال کنید، او برای آنکه شما ناراحت نشوید ایدههایتان را تایید خواهد کرد، اما در نهایت مشتری واقعی محصول شما نخواهد بود. خواندن کتاب راههای چگونگی تعامل با کاربران برای رسیدن به نیازهای اصلیشان را معرفی میکند.
هنر نوآوری (The Art of Innovation) را تام کلی (Tom Kelley) براساس فعالیتهای برادرش دیوید نوشته است. دیوید، مدیر شرکت آیدیو (IDEO) یکی از شرکتهای پیشرو در موضوع خلاقیت است. تام در این کتاب روششناسی خلاقانه آیدیو را در حل مسائل و انجام پروژهها تشریح میکند و روش طراحی کاربر محور در آن با مثالهای خوبی تشریح شده است.
ایده عالی مستدام (Made to Stick) توسط چیپ و دن هیث (Chip and Dan Heath) نگاشته شده است. این کتاب بیشتر از آنکه به فرآیند ایجاد محصولات بپردازد به نحوه رسیدن به ایدههای ماندگار و اثرگذار بر مشتری متمرکز است. کتاب راههای جالبی برای آنکه ایده درست را برای کسبوکار انتخاب کنید و روش مناسبی برای پرورش آن بیابید، ارائه میکند. این کتاب دستورالعملی عالی برای رسیدن به ایدههای متفاوت و قوی برای خشنود کردن مشتریان است.
تجربه کاربری ناب (UX for Lean Startups) را لورا کلاین (Laura Klein) براساس تجربیات خود نگاشته است. این کتاب تشریح میکند که چگونه یک کسبوکار استارتآپی را خیلی سریع راهاندازی کنید. موضوعاتی همچون اعتبارسنجی، پژوهشهای مورد نیاز، سنجش ایدهها و نمونههای اولیه در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.
نگین یشمی
جامجم
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد