سرکرده باند سرقت از خانه‌های پایتخت گمان نمی‌کرد زمانی که عکس سلفی‌اش با طلاهای سرقتی در اینستاگرام منتشر می‌شود راز دزدی‌هایشان را برملا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۷۰

به گزارش جام‌جم، از اوایل مهر امسال رسیدگی به شکایت‌هایی در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت مبنی بر این که وقتی مالباختگان به مهمانی یا سفر رفته‌اند، خانه‌هایشان در محله‌های شرق و شمال شرق تهران پایتخت مورد سرقت قرارگرفته است. بررسی‌ها نشان داد سارقان از طریق پنجره آشپزخانه یا تخریب پنجره بیرونی آپارتمان‌ها وارد خانه شده‌اند.
با دستورقریب احمد‌زاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش یکی از شاکیان با حضور در پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: هنگام رصد اینستاگرام، عکس‌های سلفی دختر و پسر جوانی را دیدم که با طلاهای سرقتی من و همسرم عکس گرفته و آن را منتشر کرده‌اند. ماموران مردی که عکس‌های سلفی منتشر کرده بود، بازداشت کردند‌.
او به افسر تحقیق گفت: من و همدستانم شبانه از خانه‌ها طلا، سکه، اموال قیمتی و اشیای عتیقه را سرقت می‌کردیم. فکر نمی‌کردم انتشار عکس‌های سلفی با طلاهای سرقتی در اینستاگرام مرا گرفتار کند. با اعتراف وی سه همدستش نیز بازداشت شدند. آنها به دزدی بیش از یک میلیارد تومانی از خانه‌های پایتخت نشینان شرق و شمال شرق تهران اعتراف کردند.
وی درباره عکس سلفی گفت: وقتی می‌خواستیم سرقت‌هایمان را شروع کنیم، هم محلی، فامیل‌ها و حتی گروه‌های خلافکار که از خانه‌ها سرقت می‌کردند، باورشان نمی‌شد ما بتوانیم دزدی کنیم. با طلاهای سرقتی عکس‌های سلفی گرفتیم و در اینستاگرام و گروه‌های تلگرامی که آنها عضو بودند منتشر کردیم تا با آنها کل‌کل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها