هم زمان با انتصاب رئیس جدید قوه‌‌ قضاییه از سوی مقام معظم رهبری این هفته برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با موضوع بررسی چگونگی تحول در این قوه و انتظارات و مطالبات عمومی از رئیس این قوه در گام دوم انقلاب اسلامی به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵۴
امتداد حمایت از مظلومان مبارزه با فساد و رانت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، با انتصاب رییس جدید دستگاه ها قضابحث ها و تحلیل ها در مورد اولویت های دوره جدید داغه؛ از بازنگری در فعالیت بازوهای نظارتی تا نحوه مواجه با مفاسد دانه درشت یا حتی مشکلات قدیمی تر مثل اطاله دادرسی؛ از ماموریت هشت گانه رهبری تا انتظارات و مطالبات مردمی اما مهمترین رویکردهای دستگاه قضا در دوره جدید مدیریتی چه باید باشد؟

در آخرین برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران در سال 97؛ میزبان ، دکتر محمدعلی اسفنانی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و دادیار دیوان عالی کشور و نیز دکتر سید اکبر حسینی امامی؛ کارشناس حقوقی هستیم تا این موضوع را به بحث بگذاریم.

مخاطبان محترم می توانند نظرات و پیشنهادات و سوال های خود را در اینباره از طریق شماره تلفن های 22040086 – 22050009 و همچنین شماره پیامگیر 30000900 با این برنامه در میان بگذارند.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به تهیه کنندگی جهانگیر پیری و اجرای دکتر محمد رضا قربانی روز های چهارشنبه ساعت 12:40 تا 13:20 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز از این شبکه رادیویی پخش می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها