یک گزینه متفاوت برای بازی پرسپولیس و استقلال

سـوت قضاوت شـــــــهرآورد می‌رســــد بـــه …

کمتر از یک ماه دیگر به دربی پایتخت زمان باقی مانده است و از همین حالا خیلی‌ها در حال گمانه زنی هستند تا ببینند کدام داور ایرانی این بازی را سوت خواهد زد. دیداری مهم که در بدترین شرایط هم برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰۸

در شرایطی که در روزهای گذشته شایعه شده بود ممکن است دربی نوروزی دو تیم بزرگ پایتخت لغو شود اما فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ آب پاکی را روی دست همه ریخت و با قاطعیت عنوان کرد که این بازی برگزار خواهد شد. به همین دلیل هم بود که گزینه‌ها برای قضاوت در این بازی دوباره سر زبان‌ها افتاده و مثل هر بار نام‌های زیادی شنیده می‌شوند.
اما طبق آخرین اخباری که به بیرون درز پیدا کرده اشکان خورشیدی گزینه اصلی قضاوت دربی است و به احتمال زیاد او این دیدار را سوت خواهد زد. خورشیدی در لیگ هجدهم بازی‌های حساسی را قضاوت کرد و روز گذشته هم دیدار سپاهان و تراکتورسازی را قضاوت کرد. او متولد ۱۳۵۸ ساری است و از سال ۱۳۷۶ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند.
البته داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگویی عنوان کرده که فعلا نباید به شایعات توجه کرد و داور دربی سه روز مانده به این مسابقه مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها