مستحضر گشتیم میزمحمدجوادخان ظریف وزیر وزارت فخیمه خارجه ممالک محروسه گویا با رئیس‌جمهور میانشان شکرآب گشته خاطر آزرده گشته در مجازستان کاغذ پراکنده‌اند که دیگر وزارت را تصدی‌گری نکرده و سکان وزارت را روی اتو پایلوت گذاشته و نت گوشی را هم بسته‌اند و خسبیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۶۳

به محض اطلاع از آن هم خیل کومنت استدعا و تمنای دوستان و دوستداران و هواخواهان و فالورز‌های همیشه در صحنه بوده که میزمحمدجوادخان برگرد و بیابیا که مرا با تو ماجرایی هست. خشایار را صدا کردیم و فرمودیم فورا قلم و کاغذ مهیا کرده چیزکی بنگاریم بدهیم پیک ببرد برساند که میزمحمدجوادخان مطالعه بفرمایند. این‌گونه نگاشتیم که هم شما بخوانید و هم در آینده ممالک محروسه بماند:
بعون‌ا...
محضر وجود ذی‌جود مقام عالی وزارت امورخارجه میزمحمدجوادخان ظریف ادام‌ا... عزه
سلام علیکم .
اخوی جان مملکت را یک‌کاره رها کرده‌اید به امان خدا؟ حالا رئیس‌الوزرای قصبات شام بشاراسدخان آمده‌اند به شما نگفته‌اند و دعوتتان نکرده‌اند!
این‌که قهر ندارد. ما هم توی فامیلمان صد دفعه عاروسان و بله‌بران و ختنه سوران و حاجی‌خوران بوده چند بارش دعوت نشده‌ایم.
نباید که به دل بگیریم. چیزی نشده که! به ضمیمه نامه سی‌سنگ گل گاوزبان و بهارنارنج و جو برشته آسیاشده خدمتتان مرسول می‌داریم، قبل خواب و علی‌الطلوع یک پشت ناخن بریزید روی آب جوش، میل بفرمایید برای تمدد اعصاب مفید است.
من‌بعد هذه هم هرکس جایی دعوتمان نکرد به خودمان کاغذ بدهید، هماهنگ می‌کنیم می‌رویم کن سولقانی، جاجرودی، فرحزادی، جایی می‌نشینیم چای و چپق می‌کنیم، خیلی هم بیشتر خوش می‌گذرد.
حالا یک مقداری عکس و ویدئویش کم‌لایک‌تر است، عیبی ندارد. می‌دهیم همین خشایار بگذارد توی پیجش شما را هم تگ کند هم پیج خشایار بالا می‌کشد هم خودتان لبخندتان واقعی‌تر خواهد بود و دیپلماسیک!!! نیست.
دنیا دو روز است اخوی‌جان دل به کار داده مملکت را از شر اجانب و بیگانگان حراست کنید.
زیاده فرمایش نداریم. میزادریس جورابچی. طهران سنه 1397

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها