مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

با حکم محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی، کورش یزدان، به سمت مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۸۰
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین حکم آمده است :

جناب آقای کوروش یزدان با عنایت به تعهد، دانش و تجربه اجرائی جنابعالی به موجب این حکم به سمت « مدیرکل روابط کار و جبران خدمت» وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی منصوب می شوید.
نظر به اینکه اتخاذ تصمیمات مشارکتی به منظور راهبری مناسبات حرفه ای و رعایت حقوق شرکای اجتماعی، اساس روابط کار تلقی می گردد، این جایگاه به عنوان شاهراه تلاقی تصمیمات اقتصادی - اجتماعی جامعه، پیش درآمد تحقق ماموریت های بنیادین وزارت متبوع با تاکید بر اصل سه جانبه گرایی است.

بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی در ترسیم راهکارهای کارآمد و ارائه آن به شورایعالی کار، تشکیل هیات کارشناسی از نخبگان ستاد و صف به منظور بررسی پیشنهادات و نقطه نظرات مرتبط با دستورالعمل ها و آیین نامه های ذیربط ، تعامل مناسب با مراجع قانونی نظیر دیوان عدالت اداری، تمرکز بر سیاست گذاری ، نظارت و واگذاری امور اجرائی به ادارت کل استانی به ویژه موضوع بررسی و تایید طرح های طبقه بندی مشاغل و سایر موارد اجرائی، اتخاذ تدابیر اصلاحی به منظور رفع تبعیض و تضمین اصل شفافیت در اعطای مجوز کارشناس طبقه بندی مشاغل و تاسیس دفاتر مشاوره فنی و صدور سایر مجوزهای مشابه، ساماندهی و تقویت وظایف نظارتی مدیریت روابط کار ادارات کل اجرائی برخی از اولویت های آن اداره کل است.



از درگاه خداوند منان، توفیق روزافزون جنابعالی در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف کشورمان را مسالت می نمایم.

شایان ذکراست، یزدان پیش از این مسئولیت های مختلفی درسطوح مدیریت اجرایی و ستادی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر عهده داشته و دارای تحصیلات حقوق قضایی و کارشناسی ارشد در گرایش حقوق خصوصی و آشنا به حقوق کار و جامعه کارگری و کارفرمایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها